The Economis: Instagram стає спокусливим для пропагандистів

7 Січня 2020, 13:45

“Stories” змінили Instagram. Вони ввели текст у раніше виключно візуальне середовище. Це надало можливість користувачам з більшою легкістю ділитися постами інших. Таке поєднання тексту й шерінгу разом з неосяжною базою користувачів зробило Instagram дуже схожим на Facebook і дуже спокусливим для пропагандистів. Про це пише The Economist у спільному з "Українським тижнем" проекті "Світ у 2020".

 

«А «найпрекрасніше» те, що ця соцмережа все ще вважається місцем, де постять фото заходів сонця й кавових чашок, а молоді привабливі «інфлюенсери» розносять ущент блиск для губ, а відтак і користувачі не насторожі», — пише видання.

 

Але, зауважується, політика давним давно інфікувала Instagram. У своєму звіті Комітет Сенату США з розвідки стверджує, що роль цієї соцмережі у втручанні у вибори 2016 року недооцінена. У звіті також указується, що в 2017 році російські пропагандисти переключилися на Instagram після того, як ЗМІ висвітлили пропагандистські операції у Facebook і Twitter. Звіт Нью-Йоркського університету попереджає, що Instagram буде «обраною платформою для людей, які хочуть розповсюджувати дезінформацію на основі мем-картинок» під час виборів 2020 року. У цьому звіті також зазначають, що «окрім російського втручання, в Instagram також продовжує процвітати брехня й теорії змови, сфабриковані всередині країни».

 

  • Журнал «Український тиждень» десятий рік поспіль разом із британським The Economist видає українською мовою спецпроект «Світ у…», який пропонує аналітику та прогнози на наступний рік у геополітиці, економіці, фінансах, бізнесі, науці та культурі.