Телеканал “Рада” виходить в ефір в оновленому вигляді. Що наразі відомо про новий формат (оновлено)

Суспільство
15 Грудня 2021, 13:09

Сьогодні телеканал "Рада" почав мовлення в оновленому форматі. Наразі в ефірі транслюють лише засідання парламенту, однак зміни сітки мовлення включатимуть ще ряд нововведень.

В листопаді цього року директор каналу "Рада" Вадим Перенчук повідомив у коментарі "Детектору медіа", що парламентський мовник може оновити сітку мовлення та зазначив, що для цього вже оголосили творчі конкурси на нові ток-шоу та програми, що транслюватимуть на "Раді". Сьогодні телеканал має вийти в ефір в оновленому форматі. Нібито промо-відео з'явилось в мережі вчора, 14 грудня.

Щодо закидів про цензуру з Офісу президента, у відео відповідають десь так: "Ми будемо інформувати українців про події влади. Цієї влади, тієї, що буде після цієї. Тієї, яка буде після тієї", – йдеться у промо-ролику.

За словами Вадима Перенчука, бюджет телеканалу збільшився із близько 60 у 2021 до додаткових 320 млн гривень у 2022 році. Новообраний директор каналу раніше пояснював, що це необхідно для оновлення технічної складової і сподівався на додаткових 45 млн. Також є інформація про те, що контролювати продакшн будуть з Офісу президента – а саме заступник голови ОП Кирило Тимошенко, що наразі керівництво не підтвердило. 85% контенту складатиме власний продукт, також канал продовжить транслювати парламентські засідання. Щодо звичайних новин, директор розповів у інтерв'ю Детектору медіа, що для цього канал не підлаштованих технічно: "Ми пішли іншим шляхом — оптимізуємо виробництво, але робимо масштабніший продукт, де суміщаємо новини і студію."

Наразі відомо, що одну з авторських програм вестиме політтехнолог Володимир Петров. Його презентували в промо-ролику перезапуску "Ради". Петров балотувався на пост президента на виборах 2019 року (пропонував зробити хліб безоплатним для українців, а Україну оголосити православною державою та об'єднати державу і церкву, а повноваження Мінсоцполітики віддати ПЦУ), є власником "Lumpen production". Його інтернет-проєкт "ISLND TV" у 2019 році отримав продовження у вигляді супутникового телеканалу. 

Читайте також: Міністерство інформаційної політики. Сумнівне відомство

Один із членів команди "ISLND TV", Сергій Іванов, також вестиме програму на оновленому парламентському телеканалі. Відео з його нібито анонсом програми оприлюднили сьогодні зранку у телеграм-каналах. Однак на офіційних ресурсах жодної інформації про промо немає. Крім нього, на відео фігурують також колишні журналісти "112 каналу" Анастасія Красницька та Вадим Колодійчук, ведучий "Підсумків" на "Obozrevatel TV", колишній ведучий телеканалу ZIK Назар Довгий, ведучий каналу Live Максим Зборовський, а також Лариса Богданова та Наталія Андрощук. Жодних офіційних підтверджень журналісти поки не робили.

Петров став популярним завдяки Живому журналу під псевдонімом Lumpen, а пізніше проводив свою передвиборчу агітацію на власному ютуб-каналі "Lumpen production", а також часто з'являється на каналі "ISLND TV"', де ведучим є Сергій Іванов, який також найбільшої популярності здобув завдяки інтернету. Схоже, залучення блогерів до оновленого, вже всеукраїнського інформаційного каналу "Рада" підтримуватиме й президент, адже, на його думку, розвиток медіапростору тепер включає ще й інтернет-ринок:

"Медійні технології розвиваються таким темпом, що інструментів ХХ століття точно не вистачить для посилення національної культури й захисту нашого інформаційного простору. Усе тепер не обмежується тільки телебаченням, кіно, радіо та друкованою продукцією. Отже, держава має інвестувати й у створення національного інтернет-продукту та водночас забезпечити чітке законодавче регулювання сучасної медіасфери", – розповів Тижню Володимир Зеленський у спецвипуску до Дня незалежності.

Оновлення

Телеканал "Рада" кілька годин тому на своїй сторінці у Фейсбуці оприлюднили пост, в якому спростували підготовку промо-роликів, повідомили, що ці відео не будуть оприлюднювати в ефірі, а працівники не "проводили й не погоджували" цей ролик. У пості не пояснили, звідки взялись промо-відео, чому журналісти в ньому знялись та чому в них йдеться про оновлення телеканалу.