"На рекламу, як правило, витрачаються круглі суми, і ми змушені були підтягувати фонд під вартість кампанії. Гроші в наш фонд надходили з двох джерел – їх склали пожертви громадян і цільові перерахування з партійної каси. Тож,коли побачили, що зібраних коштів не вистачає , перерахували відсутню суму з рахунку партії", – розповів член політради "Свободи" Юрій Сиротюк, який підписав подану в ЦВК відомість, пише "Коммерсант-Украина".
Докладні дані партійних витрат "Свободи" дозволяють припустити, що партія коректувала звітність, домагаючись рівноїпідсумкової цифри – витрати за окремими статтями не були округлені. Зокрема, на "використання ЗМІ" – найбільшвитратну статтю – партія витратити 17 млн 390 тис. 446 грн 64 копійки.
Враховуючи, що за підсумками підрахунку голосів партія "Свобода" отримала підтримку 2млн 129933 виборців, вартість одного голосу склала лише 10 грн 89 копійок. З таким показником "Свобода" за підсумками парламентських виборів 2012 року може стати найбільш економною серед усіх політичних сил, які подолали 5-відсотковий виборчий бар'єр.
Нагадаємо, згідно з оцінкою компанії SA Political Communications, вартість виборчої кампанії Партії регіонів становить $500 млн, об’єднаної опозиції – $50 млн, УДАРу – $40 млн, Комуністична партія – $30 млн, «Україна – Вперед!» – $150 млн. Вартість кампанії «Свободи» експерти оцінили у $20 млн.