У вівторок, 19 вересня, нардепи розглянули 1475 з 4383 поправок до законопроекту "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу, Цивільного процесуального кодексу, Кодексу адмінсудочинства України та інших законодавчих актів", який входить до пакету судової реформи.
Під час розгляду на вечірньому засіданні нардепи не підтримали жодну із поправок, які також не були підтримані профільним комітетом, – під час голосування "за" були близько сотні народних обранців.
Протягом вівторка нардепи завершили розгляд поправок до Господарського процесуального кодексу (загалом 1251) та взялися за поправки до Цивільного процесуального кодексу (загалом 1335) – наразі їх розглянуто 224.
Зокрема, нардепи не підтримали відхилену Комітетом з питань з правової політики та правосуддя поправку №1225 нардепа Руслана Сидоровича, який пропонував удосконалити норму про те, що сторони виконавчого провадження мають право звернутися до суду із скаргою, якщо вважають, що рішенням, дією або бездіяльністю державного виконавця чи іншої посадової особи органу державної виконавчої служби або приватного виконавця під час виконання судового рішення, ухваленого відповідно до цього Кодексу, порушено їх права. Сидорович наполягав, щоб слова "сторони виконавчого провадження" замінити словами "учасники виконавчого провадження". Він заявив, що у разі непідтримання поправки можуть бути порушені права людей, які мають відношення до провадження, але не є сторонами.
Проте цю поправку підтримали лише 67 нардепів з мінімально необхідних 226 голосів.
Спікер під час засідання пропонував Раді 20 вересня працювати до повного розгляду судової реформи, але депутати його не підтримали.
Як повідомлялося, народні депутати 7 вересня розпочали розгляд законопроекту №6232, яким передбачається внесення змін до Господарського, Цивільного процесуальних кодексів, Кодексу адміністративного судочинства та інших законодавчих актів.
Тиждень з 11 до 15 вересня був непленарним, тож 19 вересня парламентарії продовжили розгляд законопроекту у другому читанні.
Згідно із Регламентом Верховної Ради розгляд одного законопроекту може тривати довше, ніж одне засідання, але не може перериватися розглядом інших питань.