"Ми виграли цю справу. Суд оголосив резолютивну частину – в позові відмовлено повністю", – сказав адвокат Міноборони України.
В січні 2011 року співробітники Київського науково-дослідного інституту судових експертиз провели повторну експертизу і дійшли висновків, що українська ракета не могла збити пасажирський літак.
Українські експерти посилаються на дані контролю РЛК "Геленджик" від 4 жовтня 2001 року, згідно з якими в повітряному просторі за 30 секунд до вибуху спостерігався невідомий об'єкт на відстані 49,9 кілометра від місця катастрофи. Експертиза Київського науково-дослідного інституту судових експертиз (КНДІСЕ) встановила, що якби невідомим об'єктом була ракета 5В28 ЗРК С-200В українських військ, то вона не могла за 30 секунд за своїми тактико-технічними характеристиками здолати відстань до літака і уразити його.
В той же час, експерти стверджують, що катастрофа російського літака сталася внаслідок дії на його деталі в напрямі згори і до середини безлічі твердих предметів (вражаючих елементів) діаметром близько 10 міліметрів, які володіли значною кінетичною енергією. Експерти не змогли встановити приналежність вражаючих часток до конкретного вибухового пристрою.
Суд прийняв висновки київських експертів як доказ.
Літак Ту-154 авіакомпанії "Сибір", що виконував рейс Тель-Авів – Новосибірськ, розбився у жовтні 2001 року. Загинули усі 66 пасажирів і 12 членів екіпажа. Комісія Міждержавного авіаційного комітету встановила, що лайнер над Чорним морем збила ракета, запущена українськими військовими, які проводили того дня навчання в Криму, – українські військові переплутали пасажирський літак з навчальною ціллю. Україна через деякий час після трагедії, не чекаючи результатів розслідування, виплатила сім'ям загиблих моральну компенсацію у розмірі 200 тисяч доларів на кожного загиблого.
В 2004 році авіакомпанія "Сибір" подала позов до Господарського суду Києва проти Міноборони і Держказначейства України, в якому вимагала стягнути з них 15,32 мільйона доларів.