Зокрема, за цей період було київським метрополітеном перевезено 129 млн 300 пасажирів. З них: 96 млн 500 пасажирів – платні перевезення (у тому числі 8 млн 600 студентів за пільговими квитками), 32 млн 800 пасажирів – пільгові перевезення (40 категорій громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).
Доходи метрополітену склали 225 млн 100 тис грн., з них: від перевезень пасажирів – 182 млн 300 тис грн.; від надання площ в оренду (згідно з рішенням Київської міськради, 50% надходжень підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету міста Києва) – 4 млн грн.; від надання права на тимчасове використання місць під рекламу – 3 млн 500 тис грн.; інші (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо) – 10 млн грн.; бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету не надходили (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків – 35 млн 500 тис грн.); отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету – 25 млн 300 тис грн. (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків – 13 млн 400 тис грн.).
Витрати метрополітену за І квартал склали 331 млн 900 тис грн.
Як повідомлялось, раніше метрополітен повідомляв, що недофінансування потреб підприємства може змусити підприємство вдатися до зменшення швидкості руху поїздів на тих ділянках, де колії відслужили свій термін, а подальша їх експлуатація в такому стані може призвести до припинення руху поїздів на них.
У КМДА вважають, що економічно обґрунтований тариф на проїзд у метрополітені в 2013 році становитиме 3-3,05 грн.
Нагадаємо, ЗМІ повідомляли, що комунальне підприємство "Київський метрополітен" у кілька разів переплачує за матеріали, закуповуючи їх у структури, що входить до групи компаній "Газ Україна 2009" Сергія Курченка.