Штутгарт. Для клієнтів, які серйозно захоплюються автомобільним спортом, 911 GT3 R залишається надзвичайно популярною моделлю завдяки поблажливому до помилок водія керуванню та базовій швидкості. Саме на подальше вдосконалення цих характеристик були націлені конструктори під час роботи над автомобілями 2012 модельного року. Потужність двигуна була збільшена на 20 к.с. та нині досягає 500 к.с. Перемикачі пелюсткового типу, встановлені на кермі, дозволяють більш швидко та просто перемикати передачі, дозволяючи пілотам концентруватися на гальмуванні. Крім того, електроніка трансмісії, яка має функцію автоматичного контролю тяги, практично унеможливлює некоректне увімкнення передачі та перевищення обертів двигуна. Більш м’який стабілізатор передньої осі зменшує недостатню повертальність.
Підвищення потужності 4-літрового 6-циліндрового опозитного двигуна було досягнуто завдяки оптимізації впускної системи. Ефективність роботи секвентальної 6-ступінчастої короткохідної трансмісії було доведено до максимуму. Для безпечного пересування погравіюта допомоги пілотам у керуванні, 911 GT3 R обладнано складною заводською системою контролю тяги, розпочинаючи з 2010 модельного року, а також ефективною спортивною системою ABS.
З листопада 2011 року новий Porsche 911 GT3 R доставлятиметься командам по всьому світу. Porsche 911 GT3 R 2010 та 2011 модельного року можна вдосконалити до версії 2012-spec за допомогою відповідного пакету обладнання, який можна придбати у виробника.
911 GT3 R є середньою ланкою серед спортивних клієнтських автомобілів Porsche. 911 GT3 Cup, найбільш популярний автомобіль для перегонів у світі, є базовим варіантом. Більш високою ланкою серед спортивних автомобілів є 911 GT3 RSR, який стоїть над 911 GT3 R та побудований для перегонів за регламентом GT2 (наприклад, перегонів в Американській серії Ле Ман, у «24 годинах Ле Ману» тощо).