Сучасні мобільні пристрої мають широкий спектр застосування. Наприклад, з їхньою допомогою можна проголосувати на Євробаченні чи замовити товари в інтернеті. Звісно, бізнес не міг пройти повз тотального використання смартфонів.
Хто використовує розсилку
Будь-яка компанія може проінформувати власних клієнтів про нові товари чи послуги через Viber, WhatsApp або інші месенджери. Дедалі частіше розсилка застосовується:
- туристичними агенціями;
- службами таксі;
- аптечними мережами;
- популярними супермаркетами;
- фітнес-клубами;
- сільськогосподарськими компаніями;
- агентствами нерухомості.
В короткому повідомленні можна розказати про нові товари, акції, знижки, запропонувати постійним клієнтам вигідні умови тощо. Навіть звичайного СМС достатньо для передачі певної інформації.
Масова розсилка — корисний та ефективний інструмент, який допоможе кожній компанії. Ті, хто почав її активно використовувати, з подивом помічають, як збільшилася кількість покупців та зросли продажі.
Сучасні методи розсилки
Дедалі частіше використовуються не просто короткі СМС-повідомлення, а доставлення рекламної інформації з допомогою месенджерів. Також застосовуються нові технології, такі як RFC або інші.
Використання месенджерів — можливість подати інформацію для користувачів цікавішим способом. Адже всередині такого повідомлення не тільки текст, але й відео, картинки, посилання для переходу, кнопки для голосування. Крім того, можна створити більш докладний опис товару чи послуги: повідомлення в месенджерах може сягати 1000 символів.
Щоправда, відправник повинен бути впевненим, що конкретний клієнт використовує вищевказані застосунки. В протилежному випадку кошти на розсилку будуть марно витрачені.
Є також спосіб гарантовано доставити повідомлення навіть тим клієнтам, які не встановили месенджери. Йдеться про RCS-чати. Цю технологію підтримують всі сучасні Андроїд-пристрої. Розсилку всіма вищевказаними способами пропонує сервіс AlphaSMS. Його послугами вже користуються провідні компанії України.