Як відомо, свої подкасти є в багатьох медіа, а також на різних онлайн-платформах, однак останнім часом дедалі більше інформації про цей формат об’єднав сервіс MEGOGO. Саме на цій платформі не так давно запустили сервіс аудіокниг і подкастів. А 2021 року команда MEGOGO Audio заснувала премію «Слушно» про найактуальніші подкасти.
Цьогоріч 183 подкасти взяли участь у «Слушно-2024», а 72 — пройшли у 12 номінаціях в короткі списки. Цікаво, що найпопулярнішою категорією стало «Здоров’я, стосунки й саморозвиток» (41 подкаст), а найменш представленою «Спорт» (10 подкастів).
Учора ми дізналися цьогорічних переможців щорічної премії для подкастерів «Слушно» від MEGOGO Audio, якими, за результатами слухацького онлайн-голосування (понад 17 тисяч голосів) та оцінювання журі (20 експертів), стали:
Гранпрі премії «Слушно» отримав подкаст «Перефарбований Лис».
Він досліджує психологію українців через літературу, заохочує перечитувати класику без шкільних упереджень і надихає досліджувати внутрішній світ.
Подкастерки отримали 45 000 грн від MEGOGO на розвиток свого проєкту.
Цьогоріч також Goethe-Institut Україна та MacPaw Space підтримали 2 номінації та виділили гранти у розмірі 1 тисяча євро: подкастам Unzip і Буде тобі наука.
Подкаст про здоровʼя, стосунки та саморозвиток — Не мали дівки клопоту
Подкаст про науку й технології — Буде тобі наука
Спортивний подкаст — F1Podcast
Незалежний подкаст — chumaky®
Подкаст про бізнес — Не під запис
Розважальний подкаст — Фінансова терапія
Про літературу й читання — Висока полиця
Подкаст про культуру й мистецтво — Unzip
Історичний подкаст — Unzip
Подкаст про професії — На рівні
Подкаст у жанрі інтерв’ю — The Blue Eyed Podcast
Інформаційний подкаст — Ранкове допіо
Валерія Толочина, Global Chief Marketing Officer MEGOGO, так коментує подію:
«Премія «Слушно» — це не лише про визнання кращих, але й про розвиток подкаст-спільноти, яка стає важливою частиною медіаландшафту. Щороку команда MEGOGO інвестує значні ресурси у популяризацію подкастів в Україні, а також активно залучає партнерів та медіа для підтримки галузі. Цього року, крім традиційних інструментів промоції, ми розмістили рекламу подкастів-переможців на найбільшому екрані Європи в центрі Києва, на ТРЦ «Гулівер». Таким чином ми хочемо підкреслити їхню значущість та привернути увагу ще більшої аудиторії»