74% українців щомісяця користуються соцмережею "ВКонтакте", понад 50% українців користуються сервісами "Яндексу" та 44% заходять на "Одноклассники". Про це пише Еспресо.TV, публікуючи статистичні дані з різних джерел.
За даними сервісу аналітики, соціальна мережа ВКонтакте займає друге місце серед найвідвідуваніших сайтів в Україні. Тільки за квітень на сайт соцмережі українці заходили 420,8 мільйонів разів.
Читайте також: Чим замінити небезпечну співпрацю з РФ
Одноклассники займають четверте місце – 189 мільйонів відвідувань в квітні. На пошту Mail.ru, яка в рейтингу на 7 місці, українці в квітні заходили 192 млн разів.
Російський пошуковик Яндекс взагалі в топі українських сайтів двічі. Сайт з українським доменом yandex.ua посідає 5 місце з 206 млн відвідувань з України на місяць. Той самий пошуковик, але вже на російському домені на 11 місці. На нього українці заходили 57 млн разів.
Крім основних продуктів всіх компаній, під санкцій потрапили їхні додаткові сервіси. Наприклад, на пошту "Яндексу" українці заходили 27,6 млн разів. А "Яндекс.Новини" відвідали 24,7 млн разів з України. За допомогою цього сервісу багато українських ЗМІ отримують трафік (відвідування, – ред) на свої сайти.
Читайте також: Яндекс, Mail.Ru, Однокласники і ВКонтакте відреагували на українські санкції
Ще один ресурс, який належить "Яндекс" – найбільша база інформації про фільми російською мовою "Кинопоиск". Його у квітні відвідали 14,8 млн разів з України.
Щодо холдингу Mail.ru, то в Україні популярними були його сервіс питань-відповідей "Ответы.Mail.ru" (23,8 млн візитів на місяць) та новинний агрегатор типу "Яндекс.Новин" – "Новости.Mail.ru" з 23 млн відвідувань з України. Зазначимо, що соціальна мережа "Одноклассники" теж входить в холдинг Mail.ru.
Сервіси "Яндекса" взагалі популярні в нашій країни. Виходячи з даних Similar Web сервіси Яндекс входять в топ-50 найбільш скачуваних додатків серед українців.
Також є чітка статистика того, скільки саме українців користуються сервісами, які потрапили під санкції. За даними прес-служби Mail.ru, 25 млн жителів України користувалися їхніми сервісами. У "ВКонтакте" кажуть, що їхню соцмережу відвідують 16 млн українців щомісяця. А щомісячна аудиторія соцмережі "Одноклассники" в Україні налічує 9,5 млн людей.
Холдинг "Яндекс" майже в реальному часі веде статистику відвідуваності всіх своїх сервісів, в тому числі і в Україні. Загалом портал "Яндекс" відвідало 10,84 млн українців. Пошуковиком користуються 8,38 млн. Поштою від "Яндекс" – 1,36 млн.
Читайте також: В InformNapalm розповіли, чим небезпечна експансія Яндекса в Україні — інфографіка
А читає новини з сервісу "Яндекс.Новости" щомісяця 2,46 млн українців. Інші популярні серед українців сервіси росіян – "Яндекс.Карты" (1,83 млн людей), "Яндекс.Музыка" (1,07 млн) та "Яндекс.Видео" (3,63 млн людей).
Відповідно до останніх досліжень компанії Factum Group, всього в Україні користуються інтернетом 21,6 млн користувачів. Тобто 74% українців щомісяця користуються соцмережею "ВКонтакте", понад 50% українців користуються сервісами "Яндексу" та 44% заходять на "Одноклассники".
Як повідомлялося, 16 травня президент Петро Порошенко ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Указ набуває чинності в день опублікування.
Серед компаній, які потрапили під дію санкцій, зазначені російські ресурси "Mail.ru", "Яндекс", "ВКонтакте" і "Однокласники", а також низка російських банків, авіакомпаній і ЗМІ: РЕН ТВ, НТВ ПЛЮС, РБК, ТНТ, "Первый канал". Загалом у списку санкцій України 1 228 фізичних осіб та 468 юридичних.