По-перше, пояснює автор, методики викладання були заслабкими для підготовки фахівців у сфері управління.
По-друге, оновлення управлінських еліт за рахунок випускників НАДУ могло б відбуватися лише у випадку гарантованого обійняття ними вищої посади по закінченні академії. Утім, статусом випускники НАДУ при президентові України майже не відрізнялися від тих, хто одержав диплом звичайного вишу. Понад те, траплялися непоодинокі випадки, коли випускник не міг повернутися навіть на попереднє місце служби, зазначає Скумін.
Читайте також: Самотужки на верхні щаблі влади пройшли не більше 5-8 % високопосадовців
По-третє, призначення на всі керівні посади в органах державної влади було віднесено прямо чи опосередковано до компетенції президента без будь-яких випробувальних процедур. Конкурсну процедуру застосовували, й застосовують, винятково до адміністративних службовців (третьої–сьомої категорії), решту посад обіймають на підставі вольового рішення президента чи іншого інституту влади.
Детальніше читайте у статті «Без еліти» у № 6 Тижня.