SEO-просування сайту та контекстна реклама – це два різні методи інтернет-маркетингу, які можуть доповнювати один одного та використовуватися разом для максимальної ефективності розкрутки сайту.
Використання цієї комбінації для розкрутки сайту дозволяє досягти бажаних цілей, адже:
- Загальна мета – залучення трафіку. Як SEO, так і контекстна реклама спрямовані на залучення трафіку на сайт. Проте шляхи досягнення цієї мети у них різні.
- Ключові слова. В основі обидвох стратегій – використання ключових слів. У SEO ключові слова використовуються для оптимізації контенту та структури сайту, щоб покращити його видимість у пошукових системах. У контекстній рекламі вони використовуються для визначення контексту, де буде показано рекламне оголошення.
- Стратегії націлювання. Контекстна реклама використовує контекст сторінки (тематику, ключові слова, зміст) для визначення, коли та де показувати рекламу. Водночас SEO прагне оптимізувати сайт так, щоб він відповідав запитам та вподобанням користувачів, а також щоб його позиція у видачі пошукової системи була високою.
- Посилення результатів. Використання обох стратегій може посилити ефективність розкрутки сайту.
- Синергія та покращення конверсій. Коли якісний SEO-аудит та контекстна реклама використовуються разом, вони можуть створювати синергетичний ефект, покращуючи загальну продуктивність та конверсії сайту. Добре оптимізований сайт із контекстною рекламою може залучати цільову аудиторію та збільшувати ймовірність дій, які ви хочете, щоб користувачі виконували на вашому сайті (наприклад, покупки, підписки, реєстрації тощо).
Використання обох стратегій залежить від особливостей вашого бізнесу, бюджету та маркетингових цілей.
Що передбачає SEO-просування:
- оптимізацію сайту під пошукові запити;
- стабільний трафік протягом тривалого часу;
- налаштування Google Ads та інших інструментів для відстежування результатів SEO та проведення аналізу ефективності;
- підвищення впізнаваності бренду та довіри до нього.
Що передбачає контекстна реклама:
- показ рекламних повідомлень користувачеві тоді, коли він цікавиться певною темою чи товаром;
- контроль витрат та бюджетів на рекламну кампанію з урахуванням конкретних цілей та потреб;
- застосування безлічі даних та метрик для аналізу результатів та оптимізації кампанії.
Ефективна цифрова маркетингова стратегія часто ґрунтується на комплексному підході та адаптації до особливостей вашого бізнесу й аудиторії. Досягти бажаного результату допоможе комплексний підхід, який пропонує digital-агентство Ланет CLICK.
З питань вартості послуг звертайтеся за телефоном +38 (044) 225-19-00 або пишіть нам: [email protected]! Ми на зв’язку!