Семенченко витратив на вибори мера Кривого Рогу вдвічі більше, ніж попередній кандидат від «Самопомочі»

24 Березня 2016, 15:48

Кандидат від партії «Самопоміч» на дострокових виборах мера Кривого Рогу, призначених на 27 березня, Семен Семенченко витратив на свою передвиборчу кампанію 484,452 тис. грн. Про це повідомили у Комітеті виборців України.

При цьому його попередник, який висувався на чергових виборах мера 25 жовтня 2015 року, Юрій Милобог витратив 222,55 тис. грн.

Чинний мер міста Юрій Вілкул тільки на дострокові вибори 27 березня витратив більше грошей, ніж обидва кандидати від «Самопомочі» разом узяті – 748,013 тис. грн, а загалом на дві кампанії він витратив понад 1,47 млн грн.

Напрямки витрат кандидатів також стали різними. Семен Семенченко найбільше коштів спрямував на агітацію в ЗМІ – 195,611 тис. грн. Тоді як Юрій Милобог витратив майже половину усіх коштів на виготовлення матеріалів передвиборної агітації (плакати, листівки, буклети) – 100,739 тис. грн. Щодо витрат на агітацію в ЗМІ, то кандидати зробили акценти на різних типах ЗМІ. Юрій Милобог більшу частину коштів спрямував на публікацію матеріалів в друкованих ЗМІ (37,972 тис. грн. із 69,851 тис. грн.). Тоді як Семен Семенченко із 195,611 тис. грн., витрачених на агітацію в ЗМІ, витратив майже всі кошти на рекламу на ТБ – 170,772 тис. грн. Ще 17,624 тис. грн. кандидат спрямував на рекламу на радіо і лише 7,215 тис. – в друкованих ЗМІ.

Вілкул найбільше витратив на агітацію в ЗМІ: 306,175 тис. грн. (вибори 25.10.15) та 267,083 тис. грн. (вибори 27.03.16). У той же час Юрій Вілкул став витрачати більше коштів на оплату ефірного часу на телебаченні і менше – на рекламу на радіо і публікацію матеріалів в друкованих ЗМІ. Для порівняння: витрати на виборах 25.10.15 (ТБ – 129,405 тис. грн; радіо – 101,336 тис. грн; друковані ЗМІ – 75,433 тис. грн), на виборах 27.03.16 (ТБ – 202,368 тис. грн.; радіо – 34,257 тис. грн; друковані ЗМІ – 30,457 тис. грн). Крім цього Юрій Вілкул спрямував більше коштів на розміщення агітації на носіях зовнішньої реклами (білборди, сітілайти тощо). Якщо на виборах 25.10.15 на це було витрачено 226,688 тис. грн, то на виборах 27.03.16 – 318,815 тис. грн. У той же час зменшилися витрати на виготовлення матеріалів передвиборної агітації (плакати, листівки тощо) зі 187,950 тис. грн. до 160,615 тис. грн.

Як повідомлялося, 23 грудня Верховна Рада проголосувала за законопроект №3613 і призначила позачергові вибори міського голови Кривого Рогу на 27 березня 2016 року.

Нагадаємо, за офіційними даними, на виборах 15 листопада в Кривому Розі за чинного міського голову, представника «Опозиційного блоку» Юрія Вілкула проголосували 50,21% виборців, а за його суперника, висуванця «Об’єднання «Самопоміч» Юрія Милобога – 49,79%. Різниця між кандидатами – 752 голоси. Після цього в місті тривали акції протесту, також активісти почали мітингувати під Радою.

«Самопоміч» вирішила замінити на дострокових виборах Милобога на Семенченка.