Секунда агітації на радіо коштуватиме політикам від 20 коп. до 90 грн

20 Липня 2012, 16:12

Найдорожчу вартість ефірної секунди встановила Національна радіокомпанія. Так, вартість секунди ефірного часу для розміщення політичної реклами на каналі радіомовлення УР-1 у будні становить від 7,34 до 90 гривень. Найдорожчий ефірний час – з 6:57 до 8:10, найдешевший – з 23:00 до 00:00.

У вихідні вартість розміщення політичної реклами на УР-1 трохи дешевша – від 7,34 до 77,67 гривень.

На УР-2 вартість секунди ефірного часу для розміщення політичної реклами не залежно від дня виходу становить від 6 до 20 гривень, а на УР – 3,34 гривні. Ціни вказано без врахування податків.

У той же час найдешевше розміщення політичної реклами – на «Music Радіо». Тут єдину тарифікацію по всій мережі мовлення не встановлено, при цьому у Києві вартість 1 секунди ефірного часу становить 2 гривні, у Дніпропетровську – 1 гривня, у Судаку  – 0,3 гривні, у Сіверськодонецьку (Луганська область), Кам'янці-Подільському (Хмельницька область), Ніжині (Чернігівська область) – по 0,2 гривні.

Так само невисока ціна на «Нашому радіо» – 0,58 гривні за 1 секунду ефірного часу (ціна зазначена з урахуванням ПДВ).

На інших радіостанціях політична реклама буде дорожчою. Так, на телерадіокомпанії «Київ» секунда ефірного часу для розміщення політреклами коштує з урахуванням ПДВ від 2,25 гривні до 4,86 гривні.

По всій мережі мовлення «Радіо Мелодія» вартість 1 секунди ефірного часу становить 10 гривень; «Радіо Roks» та Kiss FM – 12 гривень.

На радіо «Ера» – вартість політичної реклами варіюється від 15,03 гривні до 25,67 грн. Ціни зазначені з урахуванням ПДВ.

У той же час радіостанція «Хіт FM» по всій мережі мовлення встановила вартість 1 секунди ефірного часу у 32 гривні, а «Русское радио – Україна» – 31 грн.

Нагадаємо, офіційно виборча кампанія в Україні стартує 30 липня.

За даними Інституту масової інформації, близько 50% політичної реклами в Україні розміщується нелегально.