Для потягів Hyundai 2013 рік розпочався з чергової поломки. Так 31 грудня 2012 року на станції Гребінка Полтавської області (Південна залізниця) зламався потяг, що рухався за маршрутом Київ-Донецьк. Тоді пасажири прочекали до поновлення руху дві з половиною години.
Вже 4 січня 2013 року президент Віктор Янукович заявив, що купівля потягів Hyundai стала серйозним промахом, допущеним під час організації Євро-2012.
Проте голова транспортного комітету Верховної Ради Борис Колесніков заперечив йому.
«Я вважаю, що це рішення абсолютно правильне. Через рік уся Україна буде на них їздити», – заявив Колесніков.
А 11 січня корейські спеціалісти вирішили відправляти у рейси Hyundai аварійні бригади й створили графік чергувань.
Незважаючи на це, 23 січня зі Львова так і не виїхав корейський потяг: він зламався на головному залізничному вокзалі. Натомість приїхав звичайний пасажирський потяг із п'яти-шести купейних вагонів. Саме на нього пересадили пасажирів корейського поїзда. За словами очевидців, потяг був уже завчасно підготовлений на випадок несправності з Нyundai. Тоді пасажири прибули до Києва на 2 години пізніше.
Зважаючи на такі преценденти 25 січня віце-прем’єр Олександр Вілкул наполягав на збільшенні кількості корейських фахівців компанії "Хюндай" для ремонту потягів "Інтерсіті Плюс".
28 січня поїзд Hyundai, який їхав з Києва до Харкова, через неполадки 50 хвилин простояв у Полтавській області.
Згодом українські залізниці відшкодували пасажирам більше 800 тис. грн компенсації за затримки швидкісних поїздів виробництва корейської Hyundai Rotem.
Не зважаючи на те, що 31 січня українська залізнична швидкісна компанія виявила основні проблеми потягів, вже 7 лютого в результаті наїзду швидкого поїзда Hyundai сполученням "Дніпропетровськ-Київ" у Дніпродзержинську Дніпропетровської області загинув чоловік.
24 лютого на Черкащині швидкісний пасажирський потяг сполученням «Київ– Дніпропетровськ» смертельно травмував 77-річного місцевого жителя, який опинився на залізничній колії.
26 лютого Hyundai з Донецька до Києва дотягнув тепловоз, спізнившись на 6 годин. "Щоб ніхто не сумнівався на чолі модного поїзда – тепловоз. Тягнуть бідолаху…", – написала у Фейсбуці пасажирка Катерина Городнича.
Інший пасажир Олександр Липський тоді написав: "Пасажири… сидять у темряві. Включили аварійне освітлення".
5 березня швидкісний поїзд сполученням Київ-Харків запізнився на три години.
"О 7 годині 24 хвилин у районі станції Гребінка Південної залізниці поїзд зупинився та втратив можливість самостійно рухатися. Після усунення технічної несправності поїзд продовжив рух самостійно, прибувши на кінцеву станцію Харків-Пасажирський о 13 годині 41 хв.", – повідомили у прес-службі «Укрзалізниці».
Проте цього разу, як запевнили перевізники, вони подбали про пасажирів. "Під час вимушеної зупинки були забезпечені комфортні умови перебування для всіх 420 пасажирів, які знаходилися у поїзді. Системи опалення, освітлення, а також туалетні кімнати працювали у штатному режимі", – запевнили в "Укрзалізниці".
На березневі свята українська залізнична швидкісна компанія вирішила перестрахуватися. З 7 березня призначили додаткові поїзди Hyundai у напрямку Київ-Харків–Київ.
Нагадаємо, за статистикою Укрзалізниці з початку експлуатації, тобто з 5 травня і до 23 грудня 2012 року – в Україні було зафіксовано 99 випадків несправності електропотягів HRCS2 Hyundai. Тобто більше 3 разів на тиждень.