Значиться, що російсько-український державний кордон проходить поблизу смуги відведення цієї залізниці (в тому числі на 30-кілометровій ділянці Гармашівка-Михайлово-Олександрівка кілька разів заходить на територію України – ред). У зв'язку з цим російсько-українській демаркаційній комісії було запропоновано перерозподілити прикордонні території так, щоб ці ділянки перебували на території Росії.
Компанія зазначає, що "схвалила б знайдення уповноваженими органами Росії та України взаємовигідного вирішення майнової проблеми відповідно до міжнародного права".
Згідно з повідомленням, наразі двостороння міжвідомча група працює над проектом міжурядової угоди про умови передання прав на ті об'єкти залізничної інфраструктури, які буде визнано власністю України.
У "Російських Залізницях" зазначають, що після розпаду СРСР така ситуація виникла не лише з Україною. На території Казахстану опинилися 11 залізничних ділянок загальною протяжністю понад 800 км. "10 лютого 2011 року набув чинності протокол, підготовлений за участю РЗ, відповідно до якого у власність РФ надійшли транзитні залізничні лінії, що проходять територією Казахстану, зокрема ділянки Транссибірської магістралі", – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, у лютому цього року голова Держдуми Росії Сєргєй Наришкін заявив, що боку Російської Федерації немає жодних претензій на українські землі.