Восьма розповідь дослідника американської літератури Максима Нестелєєва з циклу «В лабіринтах американського постмодернізму: література», записана для проєкту «Тижня» «Skovoroda auditorium».
Роберт Кувер (нар. 1932) — новеліст, автор культового тексту «Нянька». Критикиня Мітіко Какутані найточніше узагальнила головне досягнення Кувера: він серед усіх постмодерністів, «напевно, найкумедніший і найзлостивіший, бо змішує широку соціальну та політичну сатиру з водевільними поворотами, розпусними жартами та кмітливою грою слів, що змушує переосмислити як механіку світу, так і наше ставлення до нього».
Джозеф Теббі згадує, що 2007 року на паризькій конференції письменник сказав щодо нього так: попри користь цього терміна, постмодернізм, як його колись назвали, відтоді полегшив долю ЗМІ, звільнивши їх від пошуків (виразно постмодерністських) наступного великого стилю.
Пошуки ж Кувера ніколи не припиняються, адже скарбниця світових сюжетів — багатюща й строката, а письменник з голодною наполегливістю переслідує свою здобич, перетинаючи всі узгоджені межі.