«Більшість водіїв звинувачують уряд у тому, що через вибоїни і руйнування асфальту вони повинні терпіти безперервні струси та зазнавати пошкоджень, маневруючи прямо над ямами, або об’їжджаючи їх з небезпечними наслідками. Насправді уряд таки витрачає гроші на дороги. Як і субсидовані енергетичний та комунальний сектори мережа українських доріг висотує мільярди доларів на рік. Але більшість з них поглинаються корупцією, витрачаються не за призначенням та на короткотермінові ремонти, ставлячи владу перед вибором – підняти податки, щоб покрити кошти, які зникають, або вжити жорсткіших заходів. Це лише одне з декількох жорстких рішень, які уряду необхідно зробити, щоб уникнути боргової пастки, але які він відмовляється підтримати через страх втратити популярність. Державний борг зріс до $67,4 млрд в березні цього року порівняно з $60,5 млрд. роком раніше», – пише видання.
«Всі проблеми ефективності уряду проявляються в дорожній галузі», – вважає провідний банкір, який займається питаннями української інфраструктури та енергії в Європейському Банку Реконструкції та Розвитку Марк Магалецький.
«Перспектива підвищення податків стане ще більш неприємною з наближенням наступних президентських виборів, які мають відбутись на початку 2015 року. А це значить, що якість доріг і далі погіршуватиметься. Те ж саме може відбутися в інших областях інфраструктури таких як енергетика і комунальні послуги, де ціни, сплачувані споживачами серйозно субсидуються, а скасування субсидій безсумнівно призведе до громадського невдоволення», – йдеться в статті Reuters.
«На жаль, дисбаланс існує в багатьох секторах в Україні. Все, що пов’язано зі зростанням цін для споживачів проштовхується з великими складнощами і надзвичайно політизоване», – каже Магалецький.
Читайте також: Природа бездоріжжя. Проблеми з українськими дорогами чиновники списують на їхню зношеність