Розробка стратегії обійшлася МЗС у 100 тисяч доларів. Для реалізації заходів стратегії щорічно буде потрібно близько 35 млн доларів.
Вона має на увазі просування України як бренду – зі своїм логотипом, слоганом, ключовими текстовими повідомленнями. Розробляла стратегію компанія CFC Consulting.
В якості слогану пропонується використовувати фразу "Ukraine. Moving in the fast lane" ("Україна. Рухаючись у швидкісній смузі"), що припускає динамічний інвестиційний розвиток.
Для сувенірної продукції запропоновані два мальованих персонажі – юнак і дівчина в національних костюмах – українець Спритко і українка Гарнюня. Основні кольори бренду – золотий, зелений, чорний, темно-синій, білий, жовтий, червоний, сірий. Передбачається використання орнаменту.
Автори стратегії радять "йти убік від негативних реалій", щоб показати іноземним туристам, що Україна не є небезпечною для турпоїздок. "Проект "Ukraine. Beautifully yours" спростовує стереотип про те, що Україна – країна секс-туризму, і розкриває її туристичний потенціал", – повідомив креативний директор CFC Consulting Юрій Сак.
За його словами, "буде підготовлена серія відеосюжетів, в яких відомі українки – Тіна Кароль, Джамала, Ані Лорак, Віра Брежнєва – виступлять в якості гідів і розкажуть про мальовничі куточки нашої країни".
Крім того, планується зняти сюжети про світових знаменитостей українського походження – Енді Уорхола, Ігоря Сікорського, Миколу Гоголя, Казимира Малевича.
У МЗС допускають, що заходи стратегії не будуть в повному обсязі профінансовані з бюджету і готові залучати спонсорів.
"Цього року нам виділили на популяризацію України за кордоном всього 8 млн грн. Цих грошей вистачить, щоб забезпечити поліграфію, фотоальбоми, брошури для іноземних представництв. Ми спробуємо мінімізувати витрати і щось зробити безкоштовно. Не виключено, що на громадських засадах нам допоможуть наші зірки, наприклад Віталій Кличко", – зазначив керівник інформаційного департаменту МЗС Олег Волошин.
У бюджетному комітеті Верховної Ради пропонують МЗС фінансувати стратегію самостійно.
Це не перша спроба поліпшити міжнародний імідж нашої країни. Нагадаємо, в червні 2009 року Кабмін схвалив відповідну цільову програму, розраховану до 2011 року, і передбачив її фінансування у розмірі 232 млн грн. Нею планувалося збільшити число позитивних публікацій в зарубіжних ЗМІ, презентацій, круглих столів та прес-турів для іноземних журналістів. Проте фінансування в необхідному обсязі так і не було отримано.
У вересні минулого року Інститут світової політики оприлюднив ТОП-десятку лобістів України за кордоном. Найпалкіших патріотів та друзів країни визначали тридцять міжнародних експертів з США, Німеччини, Данії, Польщі, Росії та України.