Регіонали роздають державні телевізійні тюнери від свого імені

26 Липня 2012, 23:35

Як повідомили сьогодні в Донецькій обласній організації ВГО «Комітет виборців України», 24 липня в комунальній газеті «Вечерняя Макеевка» вийшла публікація під назвою «Цифра» стукає в будинки, завдяки Партії регіонів». У публікації йдеться про те, що в Макіївці представники Кіровської районної парторганізації Партії регіонів вручили двом громадянам похилого віку тюнери для цифрового телебачення і підключили їх до телевізорів.

Керівник апарату Кіровської районної організації Партії регіонів Юлія Уряднікова в своєму коментарі комунальній газеті зазначила, що «реакція людей, які стали учасниками цієї програми, свідчить про віру народу» в свого президента.

Крім того, місцевий телеканал «ЮНІОН» показав сюжет про цю акцію місцевих регіоналів. У ньому повідомлялося, що Партія регіонів найближчим часом вручить телевізійні тюнери ще п'ятьом жителям Кіровського району Макіївки.

Громадські діячі з КВУ нагадали, що в даний час в Україні реалізується державна програма щодо забезпечення населення засобами прийому сигналів цифрового телерадіомовлення.

Нагадаємо, на початку липня громадський рух "Спільна справа" повідомив про роздачу телевізійних тюнерів депутатами місцевих рад та активістами Партії регіонів у Дніпропетровську. За словами ж власників тюнерів, техніка не дозволяє дивитися "5 канал", TVI та місцеві опозиційні канали.

Цифрові тюнери закуповувались за кошти державного бюджету в межах урядової програми, на виконання якої передбачено 350 млн 120 тис. грн. Цього року планується забезпечити телетюнерами 685-695 тис. сімей.

Як раніше роз'яснили у Центрвиборчкомі, безкоштовна роздача товарів виборцям є підкупом, однак реагувати на це ЦВК наразі не може, оскільки офіційно виборча кампанія ще не стартувала.

Втім, заступник голови ЦВК Андрій Магера не виключає кримінальної відповідальності кандидатів у народні депутати за підкуп виборців ще до початку виборчої кампанії. Він наголосив, що підкуп виборців в Україні став вже звичним явищем і з кожною виборчою кампанією набирає більших обертів.

За даними соціологічного опитування GfK Ukraine, 52% громадян заявили, що пропозиція про подарунок або гроші від кандидата не вплине на їхній вибір.