Під час розгляду законопроекту в другому читанні парламент відхилив практично всі поправки до тієї редакції, яка була прийнята за основу.
Таким чином, Рада прийняла закон, який майже не відрізняється від запропонованого Кабінетом Міністрів проекту.
Відповідно до прийнятого закону, ФДМУ – центральний орган виконавчої влади зі спеціальним статусом, який відповідальний перед Президентом, а його діяльність спрямовує й координує Кабінет Міністрів.
Основні завдання фонду: реалізація державної політики в сфері приватизації, оренди, використання або відчуження держмайна, організація виконання Конституції та законів, актів Президента та Кабміну і здійснення контролю за їх виконанням.
ФДМУ здійснює повноваження, визначені законами і пов'язані з виконанням покладених на нього Президентом завдань.
Очолює фонд голова, якого за згодою Ради призначає і звільняє з посади Президент.
Закон набуває чинності від дня опублікування.
Під час обговорення законопроекту низка депутатів висловлювали невдоволення тим, що цим законом обмежуються права парламенту впливати на процеси приватизації.
Водночас присутній на засіданні голова ФДМУ Олександр Рябченко звернувся до парламентаріїв із проханням підтримати закон.
ФДМУ щомісяця подає главі держави та уряду інформацію про хід виконання держпрограми приватизації, щокварталу надає їм, а також Раді аналітичну довідку про роботу і хід виконання такої програми і щорічно надає Президентові, Раді та Кабміну звіт про роботу й хід виконання такої програми.
Нагадаємо, у квітні 2007 року Рада прийняла закон, що регламентує роботу ФДМУ.
Будучи Президентом, Віктор Ющенко двічі його ветував.
Дотепер діяльність ФДМУ регламентувалася тимчасовою постановою Ради, прийнятою ще в 1992 році