ПриватБанк бореться з чергами і вчить клієнтів інтернет-банкінгу за допомогою iPad

10 Червня 2013, 14:17

«З початку року ми переходимо на відкритий формат обслуговування у відділеннях без кабінетів і вузькоспрямованих фахівців, сьогодні ж працівник банку більше не прив’язаний до стільця і комп’ютера й може працювати з клієнтом у будь-якій точці відділення: на дивані, в зоні очікування, не створюючи черг, – каже заступник голови правління ПриватБанку Олег Гороховський. – Коли клієнти бачать, як просто оплатити рахунок або поповнити депозит на планшеті, їм обов’язково хотітиметься спробувати зробити це самим на планшеті, смартфоні або домашньому комп’ютері».

За допомогою iPad працівники відділень ПриватБанку надають найпопулярніші послуги – від випуску кредитної картки і депозиту до оплати комунальних послуг та бронювання квитків на транспорт. Крім того, у будь-якому відділенні клієнтам допоможуть завантажити та налаштувати платіжні програми ПриватБанку на особистому смартфоні або планшеті.

ПриватБанк є одним із найбільших розробників мобільних платіжних програм в Україні, його топові Приват24 та iPay лідирують у рейтингу популярності банківських прикладних програм поміж українських користувачів iPhone й Android. Серед найцікавіших розробок банку, представлених за останні місяці, – SendMoney для швидкого переказу грошей на картки з голосовим управлінням та автоматичним запам’ятовуванням шаблонів, Фотокаса для оплати рахунків фотокамерою телефона та інші прикладні програми.

За даними опитування понад 2 млн клієнтів, проведеного банком, на сьогоднішній день смартфонами і планшетами активно користується кожен четвертий. А до кінця 2014 року, за прогнозами експертів, кількість активних користувачів смартфонами переважатиме.

ПриватБанк є одним із найбільш високотехнологічних банків світу. Серед технологій, які ПриватБанк уперше впровадив на світовому ринку, – sms-банкінг (1999 рік) ОТР-паролі через sms (2000), Р2Р-перекази між картками (2003), «Електронна здача» (2009), онлайн-інкасація (2010) тощо. ПриватБанк першим увів технологію безконтактного обслуговування за допомогою QR-кодів, коли клієнт може увійти у свій акаунт інтернет-банку, зняти готівку в банкоматах, заправити автомобіль на АЗС і зробити та оплатити замовлення в мобільному меню ресторанів. Сьогодні кожен третій клієнт банку користується його послугами через інтернет і мобільні прикладні програми.

Позначки: