Розкриття пропозицій призначили на 6 листопада, а машини повинні поставити не пізніше 1 грудня 2015 року.
Харківські прикордонники вже намагалися придбати аналогічні вертольоти у 2011 році. Тоді постачальником обрали американську фірму "Enstrom Helicopter Corporation", а вартість закупівлі складала $7,74 млн (61,71 млн грн. по курсу). Однак тендер визнали таким, що не відбувся, оскільки акцептована ціна перевищувала суму, передбачену замовником на закупівлю.
Нинішня очікувана сума 95,45 млн грн за нинішнім курсом Нацбанку становить $7,37 млн.
Вертольоти повинні обладнати автономними портативними автоматизованими робочими місцями (ноутбук з веб-камерою, мікрофоном, 3G-модемом для доступу до мережі інтернет та захисним кейсом) зі встановленим спеціальним програмним забезпеченням для обслуговування систем вертольота та двигунів, багатофункціональною інтегрованою пілотажно-навігаційною системою типу Chelton EFIS ("скляна кабіна").
Також кожен вертоліт мають обладнати моніторинговим обладнанням, а саме гіростабілізованою оптико-електронною системою (ГОЕС) типу FLIR Ultra 8500 XR. Головка сенсорів ГОЕС має бути орієнтована у нижню півсферу та складатись з денної кольорової телевізійної камери та тепловізора.
Практична дальність польоту повинна становити не менше 600 км, максимальна тривалість – не менше 4 годин. Максимальна швидкість горизонтального польоту біля землі в умовах міжнародної стандартної атмосфери повинна становити не менше 200 км/год.
До ціни вертольотів також включено інструмент і прилади для щоденного обслуговування вертольота, у тому числі наземне буксування, сховище для зберігання вертольота (кіт-набір), а також підготовка чотирьох пілотів, восьми фахівців інженерно-технічного складу та чотирьох операторів ГОЕС. Сховище не повинно бути капітальною будівлею, має легко збиратись (розбиратись), та забезпечувати визначені виробником умови зберігання. Збирання сховища (у тому числі заливка фундаменту та утворення полімерного покриття підлоги всередині сховища) має бути здійснено учасником за власні кошти (включаючи закупку необхідних для цього матеріалів).
Гарантійний термін експлуатації вертольотів має становити не менш ніж два роки або 1000 льотних годин від дати передачі замовнику.
Нагадаємо, раніше Україна повернула з оренди ООН 16 вертольотів, а 31 серпня Нацгвартія презентувала один з оновлених вертольотів, які працюватимуть у зоні АТО.