Як стверджує прокурор округу Ополе Лідія Сєрадська, слідство розглядає дві головні версії:
Перша – вина водія українського мікроавтобуса.
Друга – трагедія сталася з вини польських дорожних служб, які своїм транспортом, розміщеним на трасі, заважали руху автомобілів і не попередили про це водіїв належним чином.
Власне це, на думку прокурора, могло спровокувати зіткнення. Зокрема, йдеться про, імовірно, несправну світлову стрілку оповіщення, яку, згідно з правилами, технічні дорожні служби мають виставляти перед місцем проведення робіт на трасі.
Прокурор також зазначила, що водій українського мікроавтобуса, побачивши технічний транспорт, встиг вирулити, але боком вдарився об технічну загорожу, потім перекинувся на дах та по інерції кілька метрів просунувся.
Про несправність вказівної стрілки заявив і працівник фірми, яка в цей час вела роботи на трасі, де сталась аварія.
"Я неодноразово звертав увагу начальства, що з великої відстані та ще й під кутом не відно сигнальні вогні стрілки. Не раз і не два водії ледве уникали зіткнень, бо прямо на їхньому шляху стояла колона технічного транспорту. Я навіть не сумніваюсь, що власне ця аварія сталась з цієї самої причини", – стверджує він в листі до польського телебачення TVN24.
В свою чергу, представник Генеральної дирекції місцевих доріг та автострад Міхал Ванда запевнив, що роботи, які вели на ділянці траси, були належним чином попереджені ще за кілька кілометрів.
У місцевій прокуратурі просять почекати кілька днів, щоб оприлюднити офіційний висновок.
Нагадаємо, 5 червня о 10:15 місцевого часу на 254 кілометрі автостради А-4 в районі польського міста Гоголін сталася дорожньо-транспортна пригода за участю українського мікроавтобуса, який зіткнувся з технічним транспортним засобом. Внаслідок аварії загинуло щонайменше сім українців.