Прибирання держустанов коштує платникам податків десятки мільйонів

15 Березня 2013, 11:21

На початку січня стало відомо, що Секретаріат Київської міськради 2013-го року прибиратимуть на вісім млн грн. Зокрема, йшлось про низку приміщень міськради по вулиці Хрещатик і Богдана Хмельницького. Щоденно прибиранням приміщень міськради займаються 47 прибиральників та чотири двірники. Цілодобове чергування несуть п’ять електромонтерів та п’ять слюсарів-сантехніків.

Також на початку січня ще один офіс з’явився у ПАТ «НАК «Нафтогаз України». Відразу після цього постала проблема з його прибиранням. Відтак 2 січня за результатами тендеру «Нафтогаз України» уклав угоду з власним дочірнім підприємством «Нафтогазобслуговування» на послуги з обслуговування адміністративного будинку та орендованих приміщень на 4,50 млн грн. Окрім прибирання офісів та прилеглої території, у вартість закупівлі також входить постачання 470 бутилів питної води на місяць. Також «Нафтогаз» планує провести дрібний ремонт – фарбування стін, обклеювання шпалерами невеликих приміщень, заміну п’яти блоків дверей.

В Одесі тим часом масштабно підійшли до прибирання театру. Задля чистоти КУ «Одеський академічний театр музичної комедії ім. М. Водяного» з бюджету виділили 494 тис грн. Компанія ПП «Монро Роуд» прибиратиме щодня вранці і ввечері, а також перед виставами і навіть під час антракту.

У лютому за державні гроші подбали про прибирання снігу у дворі Адміністрації президента та РНБОУ. На прибирання і вивезення снігу з території в 2013 році витратять 181 тис грн. Для порівняння – в 2012 році Гайворонська міськрада Кіровоградської області замовила замітання вулиць всього райцентру, прибирання снігу, посипання сіллю, піском на суму 160 тис грн.

У березні Державна казначейська служба України замовила таксі та прибирання, куди входить догляд приміщень і прибудинкової території, на три млн на рік.

Також акуратністю відзначиться Управління державтоінспекції УМВС України у Херсонській області. Цього року на його прибирання витратять 444 тис грн.