Promova, як приклад реалізації успішного українського продукту в умовах війни

Матеріали партнерів
11 Січня 2023, 13:56

Повномасштабна війна росії проти України вкотре довела, що для українців не існує стоп-слова. Ми готові розвиватися самі та розвивати свої бізнеси, щоб підтримувати свою країну, робити її більш упізнаваною на світовому ринку та наближати нашу перемогу усіма можливими шляхами.

Про Promova

Одним з прикладів успішної реалізації бізнесу в умовах війни є український освітній продукт Промова, який допомагає людям з усього світу вивчати мови ефективно та фаново. Promova – це унікальний український продукт в освітній ніші, який поєднав у собі мікроуроки у мобільному застосунку, групові та приватні заняття з викладачами англійської, безкоштовний розмовний клуб англійської для всіх охочих, а також медіа та соціальні мережі. А головна його фішка – вивчення англійської англійською. У «Промова» прагнуть довести, що навчання англійською може бути легким та цікавим для студентів усіх рівнів, навіть для початківців.

Ідея створення цього українського продукту виникла ще у 2019 році. Тоді Михайло Галян, CEO Boosters, запропонував концепцію коротких мовних курсів та представив ідею нового застосунку для вивчення мов своїм колегам, – Андрію Скрипнику та Валерії Вакульській, представникам однієї з найбільших ІТ-компаній в Україні Genesis. Через кілька місяців команда почала зосереджуватися на курсі з вивчення англійської мови без перекладу, де всі навчальні матеріали надавалися безпосередньо англійською. Того ж року команда Boosters запустила застосунок Promova для Android та iOS. Український продукт одразу викликав хвилю зацікавленості серед людей, які вивчають іноземні мови, в усьому світі. Їм сподобалася ідея bite-sized learning та подача контенту через кумедні та оригінальні візуалізації.

У 2022 році кількість завантажень застосунку сягнула показника у більше ніж 8,5 мільйонів. Український продукт потрапив до ТОП-10 застосунків для вивчення мов у 2021 році за версією Sensor Tower, TOП-10 в AppStore та TOП-20 в Google Play у категорії Free Educational Apps, а також з’явився у Popular Apps to Try в AppStore.

Розвиток продукту в умовах війни

Після початку повномасштабної війни hосії проти України 24 лютого 2022 року, творці вирішили провести ребрендинг продукту. Вони змінили назву Words Booster на «Промова» (Promova), щоб підкреслити українську національну ідентичність.

«Рішення про ребрендинг та зміну назви ми прийняли ще у листопаді 2021 року. Спочатку ми розглядали різні назви англійською мовою. У списку було більше 300 варіантів, які пропонувала команда та стороннє агентство. До короткого списку потрапили 20 назв, і ми обрали «Промова». Цю назву запропонував Михайло Галян, СЕО Boosters. Хоча спочатку ми обирали іноземну назву, після початку повномашстабного вторгнення, коли ми знаходилися на фінальних стадіях вибору, було зрозуміло, що ми хочемо робити саме українську айдентику та нести українськість у світ. Так і обрали «Промова», – розповів Андрій Скрипник, СЕО «Промова».

Ще на початку 2022 року, до повномасштабного вторгнення, український освітній продукт запустив програму репетиторства з англійської мови, яка включає групові уроки, розмовний клуб та індивідуальні заняття з сертифікованими репетиторами англійської мови для глибшого занурення у вивчення мови. І, як зазначає СЕО «Промова» Андрій Скрпник, стратегія розвитку бізнесу через війну не змінилася.

«Наш вектор розвитку був спрямований на інтернаціоналізацію, щоб бути фізично присутніми в різних локаціях, просто війна це пришвидшила. Ми почали більше наймати українців у різних містах України та за кордоном. Через те, що певна кількість наших співробітників перебуває за кордоном зараз, ми краще розуміємо локальні контексти цих країн та можемо більше пристосовувати та створювати продукти для цих країн. У перші тижні повномасштабної війни ми працювали без збоїв. Для того, щоб команда була в безпеці та могла надалі безперебійно працювати, ми релокували співробітників на захід України. Уже на нових локаціях ми гуртом почали створювати операційні процеси. В перші години ми відключили росію – прибрали «Промова» з платформ цифрової дистрибуції, вимкнули рекламу та припинили будь-яке просування свого продукту у тому регіоні. Також ми призупинили рекламу в Україні, щоб не забивати новинні стрічки рекламним контентом і дати людям можливість зосередитися на важливій інформації», – пояснив Андрій Скрипник, СЕО «Промова».

Скоріше за все, українським користувачам не потрібно пояснювати, що означає «Промова». Але, насправді, назва українського освітнього продукту має два значення. Promova – це українське слово, яке можна перекласти англійською як «speech». Проте, цю назву можна вважати і грою слів, де Promova можна розглядати як два українські слова, які перекладаються як «about language».

Важливість командної роботи для розвитку продукту

Команда «Промова» продовжує працювати над розвитком свого українського продукту в умовах війни, адже усі співробітники об’єднані однією ціллю – розвивати економічний фронт. Вони не бояться відключень світла та перебоїв з інтернетом, адже завжди готові вирішувати складні питання для роботи над крутим проектом, який приносить користь.

«Усі розуміють, що, аби боронити країну, зокрема, потрібні гроші. Тому найкраще, що ми можемо робити – це розвивати бізнес, заробляти гроші та перенаправляти ці ресурси на більш важливі цілі – підтримку України», – додав Андрій Скрипник, СЕО «Промова».

«Промова» – це український освітній продукт, який популяризує вивчення іноземних мов та показує, що вчитися ніколи не пізно. Це платформа, де студенти та викладачі працюють разом задля досягнення амбітних цілей.

«Промова» ідеально підходить для тих, хто хоче отримати не просто застосунок для вивчення мов або пройти курс з англійської. Це ціла освітня екосистема, де людина може поєднати різні способи вивчення мови. Плюс, студенти мають доступ до платформи як у застосунку, так і в браузері. Тому вивчати мови з «Промова» можна будь-де – вдома, у метро, в кафе чи на роботі під час обідньої перерви. Обрати «Промова» варто і ще й тому, що це український освітній продукт. Зараз все більше українців надають перевагу українським товарам та послугам, аби підтримати розвиток українського бізнесу та економіку України.

Автор:
Тиждень
Позначки:
94