Нью-йоркська рекламна агенція Brown Lloyd James підтвердила, що перша леді Сирії підписала «матеріально-технічну» угоду з Vogue. Як повідомив представник агентства Марк Сміркароз, контракт закінчився наприкінці 2010 року.
За даними видання, PR-консультанти Brown Lloyd James до цього допомагали адміністрації Клінтона і Буша.
Ассади звернулися по допомогу і до рекламної компанії у Лондоні Bell Pottinger, клієнтами якої колись була прем’єр-міністр Великої Британії Маргарет Тетчер. Незабаром після цього з’явилась низка статей про Асму аль-Асад в Paris Match, французькому Elle та американському Huffington Post. Paris Match назвало прекрасну і добре освічену першу леді «частинкою світла на повній тіней землі».
Видання Vogue у свою чергу видалило текст про першу леді Сирії, де її представляли як модну та космополітичну жінку, зі свого сайту в березні 2011 року. У своєму інтерв’ю головний редактор Анна Вінтур засудила жорстокі дії уряду Сирії проти власного народу. За її словами, лише після інтерв’ю з Асмою виявилось, що «пріоритети та цінності (режиму) стоять у повній протилежності до цінностей Vogue».