Американський режисер Вес Андерсон – оригінал, і кожна його нова стрічка відмінна не лише від попередніх, а й від усіх донині створених. Тож і визначити жанри його фільмів надто складно. «Королівство…» найбільше нагадує несмішну комедію, але вона поєднується з дитячим кіно для дорослих, прихованою драмою і пригодами з елементами сюрреалізму й абсурду. Як ставитися до всього того, не зрозуміло. І це найсуттєвіше для багатьох критиків, акторів та академіків. Не зовсім розуміючи, фільми Андерсона геніальні чи дурноверхі, в них погоджуються грати зірки кіно комерційного і кіно інтелектуального: у «Королівстві…» ви побачите Брюса Вілліса і Тільду Свінтон, Білла Мюррея й Едварда Нортона, Френсіс МакДорманд і Харві Кейтеля.
Історія про втечу хлопчика-сироти з табору бойскаутів і дівчинки з сім’ї, їхню любов і протистояння системі, батькам та здоровому глузду перетворюється зі звичайних дитячих пригод на соціальну драму, і, напевно, на ще щось. Адже інакше сенс метушливих пошуків утікачів, присутності в кадрі зірок і несподіваних касових зборів у $42 млн, тоді як бюджет стрічки $16 млн, не поясниш нічим. Зважаючи на це, доволі цікавою та несподіваною стає гра у пошук відповіді на запитання, що це було. Високопрофесійна режисерська й операторська робота, складна і захоплива композиція, непередбачуваний розвиток сюжету та, знову ж таки, Свінтон і Нортон на екрані таки змушують дивитися фільм від початку до кінця. І навіть якщо глядач так і не зможе відповісти на це запитання, то принаймні на деякий час залишиться з лоскотною інтригою в думках, а можливо, звернеться до першої повнометражної стрічки Андерсона «Рашмор», до речі, номінанта на «Оскар», чи лялькового мультфільму «Неймовірний містер Лис». Однак зрештою він так і не дістане відповіді. Добре це чи погано – байдуже. Це незвичайно. А в наш час прогнозованих бондів та відомих борнів будь-що неоднозначне є на вагу золота.