Штутгарт. Компанія Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG продовжує демонструвати зростання фінансових показників та продажів в першому кварталі 2011 фінансового року. В порівнянні з аналогічним періодом 2010 року світові продажі зросли на 13% до 23 442 автомобілів. Обсяг реалізації в грошовому еквіваленті склав 2,28 млрд. євро, на 10% більше, ніж рік тому. Прибуток від реалізації зріс більше ніж у 2 рази, досягнувши позначки 496 млн. євро. «Porscheпродовжує зростати», – констатує Маттіас Мюллер, голова правління Porsche AG.
Що стосується продажів окремих моделей, то найбільше зростання забезпечив Porsche Cayenne – продано 11 487 автомобілів (приріст склав 62%). Завдяки продажам 4 715 екземплярів (у минулому році – 4 990) важливу роль в успішному розвитку компанії відіграє Panamera. Серед спортивних моделей лідером продажів залишається 911 – реалізовано 4 750 автомобілів (лише на 17% менше, ніж в минулому році, не зважаючи на скору прем’єру нової моделі). Також власників знайшли 1 512 автомобілів Boxster та 978 Cayman.
В Європі продажі зросли на 25% до 8 099 автомобілів в першому кварталі нового фінансового року, в Північній Америці цей показник становить 6 341 автомобілів, в Азії та інших регіонах реалізовано 8 240 Porsche.
З січня по березень 2011 року компанія Porsche випустила 31 366 автомобілів. В Лейпцігу з конвеєра зійшло 15 189 автомобілів Cayenne, у 6 разів більше, ніж у відповідному періоді 2010 року. В цей же час випущено 6 172 екземплярів Panamera(приріст становить 9%), 6 044 екземплярів Porsche 911(на 24% більше, ніж у попередньому році), Boxster та Cayman– 2 425 та 1 536 автомобілів відповідно.
Зростання продажів забезпечило збільшення кількості робочих місць в компанії. Станом на 31 березня 2011 року кількість працівників в компанії склала 13 510 чоловік, на 3% більше, ніж наприкінці 2010 року.
В першому кварталі 2011 року бренд Porsche зміцнив свої позиції в Україні. В порівнянні з першим кварталом 2010 року обсяги «сірого» імпорту зменшилися втричі до 14%. Досягнути цього показника вдалося завдяки успішним переговорам українського імпортера з виробником щодо питань ціноутворення. Офіційні продажі автомобілів Porsche у перші три місяці року склали 126 автомобілів, втричі більше, ніж рік тому. Найбільшим попитом користувалися автомобілі Cayenne (реалізовано 88 екземплярів) та Panamera(35 екземплярів). За даними реєстрацій в березні 2011 року Panamera посів перше місце у своєму класі, випередивши конкурентів та збільшивши свою частку до 25%. Що стосується обсягу реалізації спортивних Porsche, то в першому кварталі вінстановив 20% від загального обсягу ринку спорткарів в Україні.