Попов пояснив, що ЗМІ неправильно зрозуміли “фотошопне озеленення”

25 Липня 2013, 17:19

За його словами, з «приходом молодого керівника Михайла Царенка в компанії використовують все більше сучасних підходів, щоб до ухвалення тих чи інших рішень з приводу озеленення залучати киян».

«Один із таких варіантів – це вони у Facebook виставляють пропозиції стосовно того, що от давайте подумаємо: якщо буде такий сквер, чи вулиця, чи площа прикрашена такими квітами. Яка ваша думка, може, маєте інші пропозиції? І одна з таких пропозицій з’явилася в ЗМІ, що начебто це робиться лише в електронних засобах масової інформації, а насправді – ні. Тобто ідея переставлена з ніг на голову. Це неправильно. Це некоректно», – наголосив Попов.

Нагадаємо, раніше комунальне об'єднання "Київзеленбуд" оприлюднило на своїй сторінці у Facebook повідомлення про те, як фахівці підприємства прикрашають Київ квітами до святкування Хрещення Русі. Зазначалося, що над оформленням спеціалісти працювали впродовж тижня. Текст був проілюстрований фотографією, обробленою у фоторедакторі.