"У нас дуже складна ситуація з громадським транспортом у тому сенсі, що він працює дійсно збитково. І ми щороку виділяємо Київпастрансу понад 300 мільйонів гривень дотацій, щоб забезпечити виплату заробітної плати. Цьогоріч і збитки метрополітену будуть приблизно на таку ж суму – близько 300 мільйонів", – розповів Попов.
Голова столичної адміністрації також не виключає можливість підняття цін на проїзд у громадському транспорті, але зазначає, що потрібно як мінімум півтора місяці для того, щоб вирішити це питання.
"Моя позиція тут така: ми можемо говорити про зміну цін, але переходячи на нову систему оплати. Я маю на увазі, що для жителів Києва, які матимуть тривалі проїзні квитки – наприклад, на рік, півроку чи хоча б на місяць, це буде набагато дешевше, ніж брати один квиток, одноразовий проїзд на один день. Таким чином, ми захистимо киян, якщо доведеться піднімати цін", – сказав Попов.
Голова КМДА додав, що якщо і буде підняття цін, то вартість проїзду на громадському транспорті для соціально захищених категорій населення, швидше за все, залишиться незмінною.
Попов також згадав про картку киянина, яка дасть право їздити на метро і на інших видах громадського транспорту або безкоштовно, або з великими знижками.
"Цей проект зараз розробляється, ми зараз обговорюємо досвід інших країн, наприклад, Чехії, Словаччини, Польщі, Росії. Ми хочемо впровадити сучасний підхід і тоді вже говорити про цінову політику", – підкреслив Попов.
Як відомо, у генплані Києва передбачене будівництво чотирьох нових тунелів і однієї гілки метро.
Наприкінці 2012 року Кабінет міністрів скоротив фінансування програми будівництва метро до столичних районів Теремки і Троєщина на 220 млн. грн, одночасно спрямувавши цю суму в бюджет Києва як дотацію вирівнювання фінансової забезпеченості.