Попов хоче взяти в російського банку кредит у $ 700 млн для будівництва метро у Києві

25 Квітня 2013, 20:47

"У першому випадку (при будівництві першої пускової дільниці з п'яти станції) це можуть бути позикові ресурси – це пропонує Внєшекономбанк, і вони готові бути партнерами у пошуку таких ресурсів. Для цього необхідні міжурядові контракти з підтримки цього проекту як з нашої боку, так і з боку Російської Федерації ", – заявив Попов.

"Ми розбили цей проект (будівництво метро на Троєщину) на три частини. Перша частина – п'ять станцій, які з'єднають Правий берег і одну станцію" Райдужна "на Лівому березі. Це дасть можливість у стислі терміни, наприклад, до кінця 2015 року запустити цю ділянку. Далі перспектива будівництва ще семи станцій ", – пояснив він.

Загалом на реалізацію проекту потрібно приблизно $ 2 млрд, для першого етапу – $ 700 млн, і це будуть позикові кошти.

"Що стосується подальшого будівництва семи станцій, то тут може бути приватно-державне партнерство, де за рахунок залучення приватного бізнесу можна зменшити вартість контракту. Суть в тому, що лінія проходить під землею, а над нею земельні ділянки можуть бути використані для будівництва цікавих для бізнесу об'єктів ", – зазначив Попов.

За його словами, КМДА готується до подальших переговорів з Внєшекономбанком Росії.

"Але ми однозначно будемо проводити тендер, щоб визначити нашого партнера в цьому плані (залучення кредиту). Сьогодні ми знаходимося на етапі консультацій з фінансовим блоком уряду та урядом в цілому по прийняттю спільного рішення, тому що, як я сказав, повинна бути офіційна підтримка уряду цього проекту, і може бути навіть надання певних гарантій або підписання міжурядових угод ", – додав він.

Попов також повідомив, що КМДА визначиться зі схемою фінансування будівництва першої ділянки метро на Троєщину до кінця травня.

читати ще