Політолог: Полювання на «брендові» імена не принесе партійним стратегам очікуваних результатів

16 Вересня 2014, 14:59

«Весь цей ажіотаж навколо формування списків – полювання на героїв Майдану, героїв фронту та героїв Facebook – виглядає дещо дивним і є, скоріше, ірраціональним, а не раціональним розрахунком партійних стратегів», – вважає Карасьов.

Водночас, політолог переконаний, що завданням під час складання списків є не втратити виборця.

«Однак завданням формування списків є не втратити рейтинг. Не стільки підняти його, як не втратити. Адже незрозумілі прізвища в списку можуть суттєво знизити показники партій, політичних сил, негативно вплинути на репутацію і таке інше. Тож питання полягає в тому, щоб за рахунок «брендових» імен та прізвищ втримати рейтинг,  а не підвищити його», – зазначив експерт.

«Виборець звертає увагу на назву партії та її лідера. У цьому сенсі вибір давно вже зроблений, адже зрозуміло, що «Блок Порошенка» отримає перше місце, незважаючи на те, хто в нього у списку. Це ж стосується «Батьківщини», в якої є репутація, є Юлія Тимошенко. І, хоча Надія Савченко на чолі списку може трохи збільшити кількість голосів, це буде не суттєвим», – наголосив політолог.

На думку Карасьова, під час формування списків важливим є тренд, який нині побутує у суспільстві.

«Загалом в цьому процесі відіграє роль не стільки арифметика, як тренди, данина часу. Сьогодні  час революційно-військовий, тому і запит на людей-героїв революції і війни», – резюмував Карасьов.