Під час виборів до Ради найбільше на рекламу витратив “Народний фронт”

25 Листопада 2014, 17:41

«Народний фронт» на парламентських виборах витратив найбільше серед усіх партій на рекламу – близько 90 млн грн. Про це пише ЛІГАБізнесІнформ.

За оцінкою експертів, витрати партії Арсенія Яценюка-Олександра Турчинова понесла найбільші витрати серед усіх конкурентів на рекламу на телебаченні, інтернеті та радіо.

Політтехнолог Сергій Гайдай, який брав участь у виборчій кампанії НФ, запевнив, що підсумкову суму, витрачену на рекламну кампанію, знає виключно лише Турчинов як керівник виборчого штабу.

Вікторія Сюмар, яка відповідала за розробку рекламної кампанії в штабі, назвала тільки найбільших спонсорів «Народного фронту». За її словами, головним спонсором був засновник компанії «Веста», дніпропетровський бізнесмен Віктор Дзензерський – його син Денис 24-й у списку. Крім цього, Сюмар в числі спонсорів назвала Тетяну Донець (№ 20 у списку, пов’язана з Дзензерським) і бізнесмена В’ячеслава Костянтинівського (пройшов до парламенту по мажоритарному округу в Києві), який прославився тим, що для потреб армії продав свій Rolls-Royce за 250 000 грн.

По білбордах на першому місці «Батьківщина» Юлії Тимошенко, яка зайняла друге місце у телевізійній категорії.

У друкованих ЗМІ лідирував «Опозиційний блок». Лояльність цих медіа до екс-«регіоналів» пояснюється тим, що найбільші холдинги УМХ, «Вести», «Сегодня мультимедиа» належать саме прибічникам цієї партії.

Загальні витрати на рекламу склали близько 500 млн грн, з яких 53% припали на телебачення, 19% на зовнішню рекламу, 17% на друковані ЗМІ, 8% на радіо і 3% на інтернет.