Павло Жебрівський: В Україні економічний націоналізм має починатися з державних пріоритетів, а не з тарифної політики чи “торгівельних воєн”

25 Травня 2018, 20:53

Голова Донецької військово-цивільної адміністрації та ініціатор програми "Український донецький куркуль" Павло Жебрівський заявив, що ключова проблематика економічного націоналізму – це світова криза лідерства. 

 

Зазначається, що дана заява прозвучала під час дискусії "Доба економічного націоналізму. Вчора чи сьогодні?" у книгарні "Є", у п'ятницю, 25 квітня.

 

"В галузі економіки тільки починаютья зародки націоналізму. Я думаю, що тут одна з ключових проблематик – це світова криза лідерства. Якби на місці Трампа була зовсім інша людина  з іншою харизмою, з іншими підходами до ведення економіки, то трошки по-іншому ці всі речі вібувалися б.  Ліберальна економіка має свої переваги. Що стосується України, то тут м'яко кажучи недорозвинута економіка. Тут економічний націоналізм має починатися із правил гри, які мають бути в українській економіці", – зауважив він.

 

За його словами, український націоналізм має починатися з державних пріоритетів, а не з тарифної політики чи "торгівельних воєн".

 

 

"Одне робоче місце в машинобудівній галузі дає десять додаткових робочих місць в суміжних галузях. На сьогоднішній день мала б бути ціла програма розроблена по розвитку машинобудівого комплексу. Ми тішимося з того, як у нас аграрний сектор піднімається неймовірно, а машинобудівний комплекс фактично відсутній для сільськогосподарського виробництва. Тобто ми вирощуємо неймовірну кількість зернових і олійних, але не маємо жодного трактора чи комбайна. Тут я думаю, що український націоналізм має починатися з державних пріоритетів. Не з тарифної політики, не з "торгівельних воєн", а з пріоритетів, які має визначити держава", – підкреслив він.

 

Наголошується, що 93% валового прибутку Донеччини – це великий бізнес. 

 

"93% жителів Донеччини – це патерналісти по своїй суті. Тобто вони хочуться, щоб держава, працедавець вирішували за них питання. Їх до цього привчили. Наприклад, беремо Краматорськ. Подивився скільки вловоо прибутку дає малий і середні бізнес – 7%. 93% ВВП Донеччини – це великий бізнес", – відзначив співрозмовник.

 

 

"Говорячи про український економічний націоналізм, ми маємо дати можливість українцю стати власником, господарем. Це максимальну кількість створити малого бізнесу. В держави досттньо фінансового ресурсу для того, щоб це забезпечити. Друге питання – це визначити точки росту, щоб це запрацювало. А вже потім переходити до тарифної політики", – додав Жебрівський.