За його словами, після аналізу 230 регіональних ЗМІ, зокрема телеканалів, друкованих та Інтернет-видань з усіх областей України, ПР найширше висвітлюється у ЗМІ повсюди, окрім Іван-Франківської області, де «регіоналів» випередила об’єднана опозиція.
Експерт додав, що, як правило, діяльність «регіоналів» висвітлюється у позитивній, або, у крайньому випадку, нейтральній тональності.
«Показовим є результат моніторингу на Донеччині, де обсяг висвітлення діяльності ПР переважає обсяг інформації про об’єднану опозицію більше ніж у 100 разів», – повідомив Чекмишев.
За словами експерта, відносний баланс у висвітленні діяльності різних політичних сил зафіксовано лише в окремих західних областях та Києві.
«З трьох типів медіа, найбільш збалансовану та об’єктивну інформацію подають Інтернет-видання», – підкреслив Чекмишев.
Як повідомлялось, у липні, після ухвалення Радою закону про мови, лідером за кількістю матеріалів суспільно-політичної тематики з ознаками замовності став Перший національний.
Нагадаємо, за результатами щомісячного моніторингу загальнонаціональних друкованих видань на замовні матеріали, немарковані як реклама, який проводив Інститут масової інформації, у червні рівень політичної «джинси» у друкованих виданнях зріс утричі у порівнянні з травнем, що вказує на наближення парламентських виборів.
ІМІ відзначає, що у «джинсові перегони» у червні активно включилися нові замовники – віце-прем’єр-міністр з соціальних питань Сергій Тігіпко, який «рекламує» соціальні ініціативи та дії влади, а також Комуністична партія України.
Читайте також: Віктор Янукович і засоби масової інформації: балансування по лезу ножа