Останній одяг королев

ut.net.ua
18 Липня 2008, 00:00

 

 
 
Збиралася на курорт, купила модний купальник, який порадили в бутику, казали «останній писк»! І що ж? Мусила вже на морі купувати інший, бо попередній був не по фігурі, та й почувалася в ньому некомфортно», – скаржиться Оксана, менеджер із проектів однієї провідної української бізнес-школи. «Думаю, передусім варто керуватися власними потребами та враховувати особливості статури. Й не експериментувати із фасонами, особливо якщо ваша зовнішність далека від модельної. За те завше можна собі дозволити купальник модної кольорової гами», – оптимістично резюмує пані Оксана.
 
Втім, модна – це яка? «Мода на купальники мінлива, як весняна погода, – жартує Вадим Ошкало, директор інтернет-магазину купальників і білизни. – Минулого літа актуальними були трусики-стринги, а сьогодні вони просто зникли з подіумів і бутиків! Нині модні трусики – майже шортики». «Особливо актуальні високі шортики, що закривають живіт, – це алюзії на моду 20–30-х років, – продовжує Олена Манзай, імідж-дизайнер і стиліст, означуючи одну з трьох найпомітніших, на її думку, цьогорічних тенденцій дизайну купальних костюмів. – Не можна оминути увагою й тотальну гламурність: яскраві кольори, найвигадливіше оздоблення навіть напівдорогоцінним камінням, вишивкою, оксамитом. До того ж, модний сучасний купальник має бути укомплектований найрізноманітнішими парео, спідницями, щоби за легким порухом руки власниці перетворюватися на коктейльне вбрання, в якому цілком прийнятно в цьому сезоні відвідувати не лише пляжні простори, а й вечірки біля басейну чи навіть дозволити собі променад вулицями курортного міста».
 
ПЕРЛАМУТР І ҐУДЗИЧКИ
 
Філософія актуального купального костюма – в етно та асиметрії. Попри те, що цього року модельєри цнотливо прикривають жіноче тіло й радять конче придбати суцільний купальник, однак саме в його дизайні дозволяють собі миле кокетування – несподівані, здебільшого асиметрич ні, вирізи на спині, животі та з боків. Кажуть, саме в такому купальному костюмі жінка почуватиметься та виглядатиме набагато сексуальнішою, ніж в уже обридлому за кілька минулих років бікіні. Але законодавці моди потурбувалися й про ревних поборниць бікіні – для них цього сезону й вигадано танкіні – купальник із традиційних труси- ків та майки, що зав’язується на шиї. Трусики, до речі, теж мусять мати контрастні зав’язочки чи кокетливі бантики з боків.
 
З минулого року на модні вішачки потрапили купальники, колір ліфа яких контрастує з кольором трусиків. Виявилося, що червоний верх і синій низ чи навпаки – привід здобути славу модника й вкотре довести популярну в цьому сезоні тезу – «непоєднуваних кольорів немає». Вигадливі малюнки модних купальників – то зовім не звичні мушлі та квіти, а індійські й таїтянські принти, доповнені стилізацією під татуювання. До того ж, не бійтеся експериментувати з усім, що мерехтить і виблискує – підбадьорюють дизайнери, зазначаючи, що золотисті та сріблясті тканини, а також оздоблені пайєтками, бісером і найнеймовірнішими рюшами, в особливому фаворі в узбережних модниць. Стриманим паннам, які не хочуть, аби на пляжі їх принагідно сплутали з папугою через строкатий купальник, дизайнери дозволяють одягти біле, чорне, коричневе чи сіре. А якщо вам сумно в цих кольорах, будьте ласкаві звеселитися численними бантиками, мотузочками, ремінцями з металевими застібками й пряжками.
 
ДО ТІЛА ТА ГАМАНЦЯ
 
«Мода є мода, а приблизно 80% жінок досі обирають купальник, який би передусім пасував до їхньої статури й тільки решта 20% зважають на актуальні тенденції, виробника чи дизайнера, – оцінює ринок Людмила Гораль, керівник проекту onlady.com.ua. – От навіть такі немодні цього літа трусики- стринги все ще у фаворі в дівчат 17–25 років». Протягом останніх років попит на купальні костюми значно зріс – одноголосно твердять експерти, яких опитав Тиждень. Пов’язують це зі зростанням доходів і розвитком культури відпочинку. «Жінка розуміє, що в пляжному костюмі мусить бути помітною, жіночною, тому цього літа жінки купують одразу 2–3 моделі, до того ж, більшість обирають середній ціновий сегмент (250–400 грн)», – каже Людмила Гораль. Втім, придбати купальний костюм можна й дешевше (ціни стартують із позначки 90 грн), купальники в найвищій лізі не дешевші за 400 грн.
 
Виробники здебільшого закордонні: чи то елітні купальники від знавців жіночої білизни – французів та італійців – чи яскравий, але менш якісний та зовсім недовговічний турецько-китайський ширвжиток. Поступово з’являються й українські виробники. Рівень довіри до них у споживача поки не надто високий, але вигідна ціна (український купальник коштує на 50–100 грн дешевше, ніж подібний за якістю іноземний) в по- єднанні з вишуканим дизайном із часом зроблять свою спра ву – переконані власники магазинів білизни.