За інформацією видання, прилад під час польоту почав показувати сильно занижену швидкість, і пілот, який про це не знав, збільшував її до тих пір, поки навантаження на системи літака не стала критичним.
Коли навантаження на системи літака, перш за все двигуни, досягло критичної позначки, двигуни загорілися, а літак почав буквально розвалюватися в повітрі. Як відзначає газета, саме про такий розвиток подій говорили очевидці трагедії. Окремі частини корпусу літака рятувальники знаходили на відстані до 1,5 кілометра від місця, де були виявлені загиблі члени екіпажу.
Видання уточнює, що офіційного підтвердження цієї інформації поки не було, хоча в слідчому комітеті і вказують, що найбільш ймовірною причиною аварії стала саме технічна несправність машини.
Нагадаємо, транспортний Ан-148 розбився 5 березня в селі Гарбузова Олексіївського району Бєлгородської області під час тренувального польоту, який він здійснював в парі з іншим Ан-148.
Обидві машини готувалися до передачі ВПС М'янми за контрактом між урядом цієї держави і російської Об'єднаної авіабудівної корпорації. Машина була модифікована для військово-транспортних цілей.
У результаті катастрофи загинули всі шість осіб, що знаходилися на борту: льотчики-випробувачі Юрій Зубрицький та Володимир Ясько, інженери Олександр Корольов і Анатолій Самошкін, а також два пілоти ВПС М'янми – Тейн Лін Аунг (HteinLinAung) і Зау Хтун Аунг (ZawHtunAung).
Розшифровкою даних бортових самописців Ан-148 спільно займаються фахівці українського авіаційного науково-технічного комплексу імені Антонова, а також Російського льотно-дослідницького інституту імені Громова. Джерело, знайоме з ходом розслідування, повідомило газеті, що результати розшифровки одного з самописців – параметричного – були отримані 8 березня.
За фактом краху Ан-148 порушено кримінальну справу за статтею про порушення правил безпеки руху і експлуатації повітряного транспорту.
Відзначимо, що газета «Сегодня» сьогодні назвала три неофіційні причини аварії – помилка пілота, заводський брак та якість пального.