Warning: mysqli_connect(): (HY000/2002): No such file or directory in /home/shorturl/public_html/index.php on line 15

Fatal error: Uncaught TypeError: mysqli_error(): Argument #1 ($mysql) must be of type mysqli, bool given in /home/shorturl/public_html/index.php:15 Stack trace: #0 /home/shorturl/public_html/index.php(15): mysqli_error(false) #1 {main} thrown in /home/shorturl/public_html/index.php on line 15
Операція «Північний сокіл-2017». З'явилися нові подробиці транспортного рекорду в Гренландії - Український тиждень

Операція «Північний сокіл-2017». З’явилися нові подробиці транспортного рекорду в Гренландії

19 Квітня 2017, 18:12

Українсько-данська транспортна операція «Північний сокіл-2017» з перевезення пального на острові Гренландія стала дев'ятою для українських військових льотчиків та завершилася рекордом, адже екіпажі транспортника Іл-76МД перевезли 714 тисяч літрів пального, 50 тонн вантажу та підготували до польотів у надзвичайно складних умовах іще один молодий екіпаж. Про це повідомили у виданні Міністерства оборони України «Народна армія» у середу, 19 квітня.

Зазначається, що рівно дев’ять років тому операція стартувала під назвою «Козаки на кризі» та відтоді стала щорічною й трансформувалась у «Північний сокіл». Усе відбувається на острові Гренландія, що належить Королівству Данія. На його південному заході розташувалася авіабаза ВПС США «Туле», а на північному сході — данська станція під назвою «Норд». Відстань між ними — 1200 км.

«У полярних умовах ця станція з’їдає величезну кількість пального. Щороку запаси треба поповнювати, а іншого способу, як доставляти їх повітряним шляхом, данці ще не придумали. Кораблем або автотранспортом це зробити неможливо. Тому цю відстань щовесни човниковим способом долають екіпажі Повітряних Сил ЗС України, забезпечуючи полярну станцію необхідними вантажами», – йдеться у повідомленні.

Як поділився враженнями заступник начальника авіації Командування Повітряних Сил ЗС України полковник Олександр Кулібаба, цього року Гренландія зустріла із -47 за Цельсієм.

«На початку операції ми навіть подумували дещо скоригувати план польотів через примхи погоди. Але згодом повернулися звичні від мінус 30 до мінус 35 за Цельсієм, і ми продовжили роботу. Як завжди в нашій групі — два екіпажі Іл-76МД, інженерно-технічний склад та інші фахівці, які не раз підкорювали арктичні широти. Завжди беремо на борт досвідчених льотчиків і молодь, бо обов’язковою є підготовка до виконання завдань у складних метеоумовах. А де ще екстремальніші умови, як не там?», – сказав Кулібаба. 

Повідомляється, що українські військові льотчики на Іл-76МД залишаються основними виконавцями спецоперації з доставки авіагасу до станції «Норд» на острові Гренландія, оскільки Повітряні Сили мали й мають добре підготовлені екіпажі, готові працювати за натовськими стандартами на рівні з пілотами Альянсу. Окрім того, техніка, а саме — Іл-76МД, невибаглива та найбільше підходить до виконання завдань у таких суворих умовах.

Керівник групи зауважив, що впродовж 35 діб арктичного відрядження наші льотчики провели близько 120 годин у повітрі, і, попри таку високу інтенсивність експлуатації авіаційної техніки, літак відпрацював у небі Гренландії на «відмінно», жодного технічного збою не сталося, і в цьому, звичайно, величезна заслуга фахівців технічного складу, які також брали участь в операції. Загалом до виконання цієї місії було залучено 22 військовослужбовця Повітряних Сил Збройних Сил України.

Нагадаємо, 9 березня Україна і Данія розпочали спільну операцію «Північний сокіл 2017». До виконання цієї місії відряджено 22 українських військовослужбовців Повітряних Сил ЗС України. Вже 12 квітня українські льотчики повернулися із Гренландії.