26 липня ввечері відбулася 36-та щорічна церемонія вручення премії «Comic Industry Awards» імені Вілла Айснера в Hilton Bayfront. Названа на честь автора коміксів і графічного романіста Вілла Айснера, премія «Eisner Awards», яка вважається «Оскаром» індустрії коміксів, вручалася в 32 категоріях за твори, опубліковані в 2023 році. В цьому році одним із переможців стала благодійна антологія «Комікс для України» («Сomics for Ukraine») за редакцією Скотта Данб’єр. В ній представлено зірковий склад творців коміксів, а всі виручені кошти з продажів передали українським біженцям.
Іншими переможцями стали:
Найкраща коротка історія:
«Келпі» («The Kelpie»), Беккі Клунан в «Четверо зібралися напередодні Різдва» (Dark Horse)
Найкращий синґл/односерійний випуск:
«Найтвінґ» («Nightwing») № 105 Том Тейлор, Бруно Редондо (DC)
Найкраща серія, що продовжується:
«Трансформери» («Transformers») Деніел Воррен Джонсон (Image Skybound)
Найкраща лімітована серія:
«Пі-пі Пу-пу» («PeePee PooPoo») Керолайн Кеш (Silver Sprocket)
Найкраща нова серія:
«Сомна: Казка на ніч» («Somna: A Bedtime Story») Беккі Клунан, Тула Лотай (DSTLRY)
Найкращий комікс для юних читачів (0-8):
«Біґфут і Нессі: Мистецтво бути поміченим» («Bigfoot and Nessie: The Art of Getting Noticed») Челсі М. Кемпбелл і Лаура Нетцґер (Penguin Workshop/Penguin Random House)
Найкращий комікс для дітей (9-12):
«Мексиканець: Графічні спогади» («Mexikid: A Graphic Memoir») Педро Мартін (Dial Books for Young Readers/Penguin Young Readers)
Найкращий комікс для підлітків (13-17):
«Небезпека та інші невідомі ризики» («Danger and Other Unknown Risks») Раян Норт, Еріка Гендерсон (Penguin Workshop/Penguin Random House)
Найкращий гумористичний комікс:
«Це Джефф: Джеффоверс» («It’s Jeff: The Jeff-Verse» № 1) Келлі Томпсон, Ґуріхіру (Marvel)
Найкраща антологія:
«Комікс для України» («Сomics for Ukraine») редактор Скотт Данб’єр (Zoop)
Найкращий комікс, заснований на реальних подіях:
«Три скелі. Історія Ерні Бушміллера: Людина, яка створила Ненсі» («Three Rocks: The Story of Ernie Bushmiller: The Man Who Created Nancy») Білл Ґріффін (Abrams ComicArts)
Найкращі графічні мемуари:
«Родинний стиль: Спогади американця з В’єтнаму» («Family Style: Memories of an American from Vietnam») Тьєн Фам (First Second/Macmillan)
Найкращий графічний альбом — Новий:
«Блукання» («Roaming») Маріко Тамакі, Джилліан Тамакі (Drawn & Quarterly)
Найкращий графічний альбом — Передрук:
«Родовід гіп-гопу: Омнібус» («Hip Hop Family Tree: The Omnibus») Ед Піскор (Fantagraphics)
«Історія Диво-жінки: Амазонки» («Wonder Woman Historia: The Amazons») Келлі Сью ДеКоннік, Філ Хіменес, Джин Га та Нікола Скотт (DC)
Найкраща адаптація іншого медіа:
«Небезпечні мандри» («Watership Down»), адаптація Джеймсом Стурмом і Джо Сатфіна роману Річарда Адамса (Ten Speed Graphic)
Найкраща американська публікація закордонного матеріалу:
«Блексед, Том 7: Вони всі падають (частина 2)» («Blacksad, Vol 7: They All Fall Down, Part 2») Хуан Діас Каналес, Хуанхо Ґуарнідо (Europe Comics)
Найкраща американська публікація закордонного матеріалу — Азія:
«Мій фотощоденник» («My Picture Diary») Фуджівара Макі (Drawn & Quarterly)
Найкраща архівна колекція — Стріпи:
«Безстрашні дами: Героїні коміксів на високих підборах» («Dauntless Dames: High-Heeled Heroes of the Comic Strips») за редакцією Пітера Марески та Тріни Роббін (Fantagraphics)
Найкраща архівна колекція — Комікси:
«Усі-Неґро Комікс: Ювілейне видання до 75-річчя» («All-Negro Comics 75th Anniversary Edition») За редакцією Кріса Робінсона (Very GOOD Books)
Найкращий сценарист/сценаристка:
Маріко Тамакі «Блукання» («Roaming»)
Найкращий(а) сценарист/художник чи сценаристка/художниця:
Деніел Воррен Джонсон, «Трансформери» («Transformers»)
Найкращий(а) художник/художниця олівцем/тушшю чи команда:
Джілліан Тамакі, «Блукання» («Roaming»)
Найкращий(а) художник/художниця живопису/мультимедія/внутрішні сторінки:
Сана Такеда, «Пожирачі ночі: Її маленькі жниці» («The Night Eaters: Her Little Reapers»), «Монстриця»(«Monstress»)
Найкращий(а) художник(ця) обкладинок (кілька обкладинок):
Піч Момоко, «Війни демонів: Багряний гріх» («Demon Wars: Scarlet Sin»), різні альтернативні обкладинки
Найкращий колір:
Хорді Беллер, «Бетмен» («Batman»), «Хижі птахи» («Birds of Prey»); «Темні місця: Голлівудський спецвипуск» («Dark Spaces: Hollywood Special»)
Найкращий летеринг:
Гассан Отсман-Елгау, «Неймовірна історія Фелікса та Макаббера» («The Unlikely Story of Felix and Macabber»), «Відьмак: Дикі тварини та інші» («The Witcher: Wild Animals, and others»), «Бетмен: Місто божевілля» («Batman: City of Madness») та інші.
Найкращий проєкт про мальописи (періодика / журналістика):
The Comics Journal № 309; під редакцією Ґарі Ґрота, Крісті Валенті та Остіна Інґліша (Fantagraphics)
Найкраща книга про мальописи:
«Я — закон: Як Суддя Дредд передбачив наше майбутнє» («I Am the Law: How Judge Dredd Predicted Our Future»), Майкл Молчер (Rebellion)
Найкраща академічна / наукова робота про мальописи:
«Втеча з Клермонта: підрив гендеру в Людях Ікс» («The Claremont Run: Subverting Gender in the X- Men», Дж. Ендрю Деман (University of Texas Press)
Найкращий дизайн видання:
«Дракула» Брема Стокера та «Франкенштейн» Мері Шеллі (Bram Stoker’s «Dracula» and Mary Shelley’s «Frankenstein» boxed set), Майк Кеннеді (Magnetic Press)
Найкращий вебкомікс:
«Пристрасті Олімпу» («Lore Olympus»), Рейчел Смайт (WEBTOON)
Найкращий цифровий комікс:
«Фрайді» («Friday»), тт. 7–8, Ед Брубейкер і Маркос Мартін (Panel Syndicate)
Нагадаємо, що вперше нагороди Премія Айснера та Премія Гарві вручили в 1988 році, й обидві були створені у відповідь на припинення проведення Премії Джека Кірбі у 1987 році.