Одна з партій не витратила на передвиборчу агітацію жодної копійки

15 Листопада 2012, 08:27

Найбільш економною виявилася партія "Україна майбутнього". Ця політична сила не витратила на агітацію ні копійки і навіть не починала наповнювати свій передвиборчий фонд, проте зуміла зайняти 15-е місце з 21, набравши 0,18%, або 37 909 голосів виборців, пише "Коммерсант-Украина".

Досить недорогу кампанію задекларувала Радикальна партія Олега Ляшка, яка отримала восьме місце і результат в 1,08%. Його партія відзвітувала про витрачання трохи менше 6 млн грн, що становить майже 27 грн за голос.

Із загальної тенденції випадає також партія "Нова політика" (18-е місце, 0,1% голосів). У той час як всі партії намагалися максимально спустошити свій виборчий фонд, часто не залишаючи в ньому ні копійки, ця політична сила виявила завидну економність.

Партійцям не вдалося освоїти досить великий, як для отриманого результату, сумарний бюджет в 497 тис. грн, і за підсумками кампанії на рахунках виборчого фонду залишилося майже 76 тис. грн.

Як відомо, останнє, 21-е місце на виборах зайняла Ліберальна партія, що набрала 0,07% голосів. Тим часом партійці запевнили ЦВК, що вели агітацію і витратили на неї всі 232 тис. 392 грн, зібрані у виборчий фонд.

А партія "Собор", яка вибула з виборчих перегонів,витратила на рекламу в ЗМІ 34 тис. 805 грн 56 копійок.

Вчора в апараті ЦВК заявили, що завершили прийом документів від усіх 22 суб'єктів, зареєстрованих в загальнодержавному багатомандатному окрузі. "Багато подали звіти в останній момент, так що обробка ще не завершена", – уточнили в ЦВК.

Із партій, які подолали 5-відсотковий бар'єр, наразі відомі витрати лише ВО "Свобода" – 23,2 млн грн.

Нагадаємо, чинний закон про вибори народних депутатів зобов'язує партії-учасниці після завершення виборчої кампанії подати в Центрвиборчком інформацію про витрачання свого виборчого фонду.