Обсяги продажу компанії Porsche AG виросли на 21 відсоток

26 Вересня 2012, 10:54

«Автомобільні ринки розвиваються на даний момент дуже по-різному: нестабільність в Європі, тиск конкурентів у Китаї, впевненість в США, зростання на Близькому Сході та в Південно-Східній Азії», – коментує Бернхард Майєр, член правління Porsche AG, який відповідає за збут та маркетинг. «Завдяки нашому сильному бренду та найбільш привабливому модельному ряду усіх часів ми продовжуємо рухатися курсом зростання. На автосалоні у Парижі ми представимо нові моделі – Cayenne S Diesel та повноприводні 911 Carrera».

У серпні 2012 року було відмічене зростання продажу в усіх регіонах збуту компанії Porsche. Особливо високим попитом користувалася продукція серед американських клієнтів: в США було продано 3 026 автомобілів – зростання продажу у порівнянні з аналогічним місяцем минулого року становить 38,6%. В Китаї ріст продажу склав в серпні 2012 року 28,4%. Там було реалізовано 2 882 автомобілі.

Легендарна спортивна модель 911 продовжує користуватися все більшим попитом у всьому світі: у порівнянні з серпнем 2011 року обсяги продажу зросли на 29,5%. Загалом було продано 1 559 цих спортивних автомобілів. Значно зріс продаж відкритого спорткара  Boxster з середньомоторною компоновкою – в минулому місяці було продано 850 екземплярів даної моделі (+32,0%). За цей же місяць покупцям було передано 6 331 спортивний позашляховик Cayenne – плюс 36,0%  у порівнянні з серпнем 2011 року.

В Україні також спостерігається позитивна динаміка – в серпні 2012 року обсяги продажу склали 54 авто, що на +17% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. В цілому, з початку року обсяги продажу зросли на  33% у порівнянні з 2011 роком.

Фаворитом серед моделей залишається Cayenne – частка продажів цієї моделі становить 69%.

Вражаючий приріст в порівнянні з минулим роком продемонструвала легендарна модель 911 – за звітний період було продано 17 автомобілів, в той час як у 2011 – 8 (+112,5%).