За словами Гольдшайдера, EPIC має намір скоротити частину персоналу і вимагає від уряду компенсувати надання компанією збиткових послуг.
Так, відрахування із заробітної плати в 2010 році склали 45% всіх витрат компанії, тоді як, за словами Гольдшайдер, у західноєвропейських операторів ця частка не перевищує 25%.
Тільки у I кварталі цього року "Укртелеком" скоротив 4,4 тисячі співробітників. Оскільки звільнення відбуваються до закриття операції з продажу компанії, новий власник таким чином в чотири рази знизив виплати по вихідній допомозі.
Крім того, близько 1 млрд грн "Укртелеком" розраховує заощадити, відмовившись від надання збиткових послуг – місцевої телефонії, проводового радіо і телеграфу.
"Як приватна компанія ми не можемо дозволити собі надавати послуги нижче собівартості. Уряд не може примушувати нас надавати збиткові послуги за державними тарифами і не компенсувати втрати", – заявив він.
Заяви EPIC суперечать умовам приватизації "Укртелекому", на які компанія погодилася, беручи участь у конкурсі на право купівлі 92,79% оператора.
Зокрема, покупець зобов'язаний забезпечити надання послуг зв'язку в сільській місцевості та віддалених населених пунктах. До того ж покупець "Укртелекому" зобов'язався зберегти штат компанії на момент підписання договору протягом півроку.
При цьому держава робить ряд кроків з підтримки фактично вже приватного, а не державного оператора. Зокрема, Нацкомісії з питань регулювання зв'язку (НКРЗ) вже підвищила абонплату за користування стаціонарним телефоном – до осені її вартість зросте на 35%.
Проти цієї ініціативи виступають мобільні оператори, за рахунок яких до цих пір пропонувалося компенсувати збитки "Укртелекому".