Штутгарт. Нова модель сегменту SUV від Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Штутгарт, називатиметься Macan. Назва походить від індонезійського слова «тигр» та втілює у собі пластику, силу, чарівність і динаміку – ключові якості нового позашляхового автомобіля.
«Macan поєднує у собі характеристики спортивних автомобілів і переваги SUVта є справжнім Porsche», – прокоментував Бернхард Майєр, який відповідає за продаж та маркетинг компанії Porsche AG. – «Назва нової моделі Porscheмала відповідати бренду, бути милозвучною та викликати позитивні асоціації».
П’ята модельна лінійка Porsche, Macan– ключовий пункт Стратегії 2018, згідно якої виробник спортивних автомобілів планує розширити модельний ряд. Porsche сподівається, що Macan перевершить успіхи Cayenne. Перші автомобілі зійдуть з конвеєра у Лейпцигу у 2013 році. Задля цього на території, що належить виробнику, тривають роботи, завдяки яким завод стане підприємством повного циклу з власним фарбувальним та кузовним цехами. 500 мільйонів євро, інвестовані в завод, – це найбільший будівельний проект в корпоративній історії Porsche. У середньостроковій перспективі виробник спортивних автомобілів створить понад 1000 нових робочих місць.
Назви моделей Porsche мають безпосередній зв’язок з ключовими характеристиками автомобілів: Boxster поєднує у собі двигун «boxer» та родстер, Cayenne вирізняється своєю гостротою, Cayman демонструє енергійність та маневреність, а Panamera –автомобіль, який цілком здатен здобути перемогу в перегонах на довгу дистанцію Carrera Panamericana.