Зокрема, розробники передбачають будівництво розв’язок на Ленінградській площі, на перетині проспекту Перемоги з вулицею Гетьмана (Шулявський шляхопровід), реконструкцію Привокзальної площі біля залізничної станції "Дарниця" з будівництвом двох автомобільних та одного трамвайного тунелів, а також будівництво трьох розв'язок на проспекті Ватутіна та другого шляхопроводу на перетині проспекту Палладіна із залізницею.
Як відомо, наприкінці серпня 2013 року архітектурно-містобудівна рада підтримала і рекомендувала передати на експертизу проект Генерального плану Києва. До цього на шести консультативних засіданнях містобудівної ради розглядали всі розділи проекту Генплану, робота над яким тривала понад чотири роки. З урахуванням рекомендацій і зауважень, висловлених на засіданнях і в рецензії провідного містобудівного інституту «Діпромісто», документ доопрацювали.
Нагадаємо, новий генеральний план Києва передбачає реалізацію проектів загальною вартістю близько 500 млрд грн протягом 15-20 років.
Як відомо, новий генплан Києва розроблявся протягом п'яти років. Також проект передбачає будівництво чотирьох тунелів, два з яких пройдуть під Дніпром (один з'єднає Окружну дорогу на Оболоні і Троєщину, інший – вулицю Заболотного і Південні Позняки).
Окрім того автори документа планували добудувати Сирецько-Печерську лінію метро до проспекту Правди на Виноградарі, а також лінію метро на Троєщину.