Невиконані обіцянки КМДА: Станція «Теремки», велодоріжки й безкоштовний Wі-Fі у метро

18 Червня 2013, 14:10

Відкриття станції метро «Теремки»

Спочатку відкриття станції метро Теремки планувалось на грудень 2012 року, проте добудувати її не встигли. Відтак у грудні минулого року Попов запевнив: «Тож можу запевнити, що ми здамо в експлуатацію станцію Теремки, як і обіцяли, до Дня міста. Це буде гарним подарунком не лише для жителів Голосієво, але й усім киянам". Відкрити станцію до Дня Києва не встигли, я пояснив Попов, через перебої з фінансуванням. "Я думаю, що терміни здачі більше відсувати не доведеться, і до Дня Незалежності кияни отримають нову станцію метро", – пообіцяв знову голова КМДА.

Початок будівництва метро на Троєщину

Початок будівництва метро на Троєщину також пролонговують. Так, 2011 року Попов обіцяв старт будівельних робіт вже 2012 року. «Але ми реально обговорюємо початок його реалізації вже з наступного року. Хоча, в принципі, можна стверджувати, що будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу – це вже будівництво метрополітену. Тому що перший поверх цього переходу – це лінія метро», – сказав тоді голова КМДА. Також про початок будівництва метро на Троєщину наголошував 2011 року прем'єр-міністр України Микола Азаров: "Вчора ми відкрили нову станцію Виставковий центр. Вже наступного року ми дамо ще дві станції на цій гілці. А з 2013 року почнемо будівництво на Троєщину". Згодом обіцяли розпочати будівництво до Дня Києва, але знову не встигли з термінами. Відтак старт із зведенням четвертої гілки перенесли на пізніше, як пояснив Попов, через різні умови фінансування. 

Безкоштовний Wі-Fі  у метро

Попов вже не вперше заявляв про Wi-Fi у метро. Так у березні 2012 року голова КМДА сказав: "Так, безкоштовний Wi-Fi буде, але це може бути не до Євро, а до Дня Незалежності. Ми хочемо, щоб до Євро, але я не можу з 100-відсотковою відповідальністю сказати, там певний обсяг робіт, який ми повинні встигнути зробити. А до Дня Незалежності – точно". Однак за браком фінансування слів не було дотримано.

У грудні минулого року Попов знову обіцяв: «Нині ми активно працюємо над цим проектом і вже в січні оголосимо інвестиційний конкурс. Переконаний, що він зацікавить інвесторів, і наступного року ми зможемо реалізувати проект на умовах державно-приватного партнерства». Як повідомлялось, визначити переможців конкурсу повинні були до кінця лютого, а вже в березні мав бути підписаний інвестиційний договір. Тож, під’єднатися до всесвітньої мережі столична підземка планувала уже навесні 2013 року.

Проте втілити обіцянку не вдалось і її знову перенесли. Так заступник голови КМДА Руслан Крамаренко у травні пообіцяв безкоштовний інтернет на червень. "Я думаю, що, по-перше, це будуть центральні станції, а потім будемо переходити від центру до околиць", – зазначив Крамаренко.

Наразі безкоштовний Wi-Fi  є тільки на м. Майдан незалежності.

Реконструкція Поштової площі

Реконструкцію транспортної розв’язки на Поштовій площі розпочали 2012 року. Спочатку будівельні роботи обіцяли завершити до кінця 2012 року, пізніше – до травня 2013. Згодом Попов пообіцяв, що перша черга реконструкції Поштової площі буде завершена до Дня Києва, а  напередодні цього терміну знову відклав обіцянку – цього разу до Дня незалежності. До цієї дати мають добудувати підземний туннель, світломузичний фонтан, струмені якого будуть досягати у висоту до 6-7 м, сходи до Набережної а-ля Потьомкінські в Одесі та облаштувати пішохідну частину площі. Загалом будівництво Поштової площі вартує 543 млн грн. На даний час завершується будівництво тунелю на Поштовій площі, який складається з двох частин. 

Завершення будівництва оновленого Річкового вокзалу

У серпні 2012 року обіцяли, що добудують оновлений Річковий вокзал до Дня міста. Зокрема тоді головний архітектор проекту Андрій Пашенько обіцяв, що каси та інші приміщення вокзалу залишаться лише на першому поверсі, а вище будуть галереї, незвичайні кафе і скляна кімната на двох під шпилем – для романтичних зізнань у коханні. Саму будівлю збиралися зробити чотириповерховою. Проте у Річковому вокзалі  досі ведуть ремонтні роботи, а «нову» дату відкриття офіційно не називали.

Монтаж арки Подільського моста

Плани про добудову найвищої у Європі арки Подільського мосту висотою 80 м від рівня води,  виникли ще 1993 року. Проте досі замість завершення будівництва чиновники годують обіцянками. Так у червні 2011 року для монтажу арки мосту зібрали найбільший у Європі плавучий кран "Захарій", а відповідні роботи планували розпочати ще у листопаді 2011 року. Проте саме тоді "Захарій" перекинувся у Дніпро.Пізніше монтаж відтермінували до Євро-2012, але роботи так і не завершились. Вже навесні в ефірі ТРК «Київ» Попов заявив, що будівництво моста призупинено, але до Дня Києва(останні вихідні травня – Ред.) роботи зі спорудження арочного склепіння будуть завершені. Чергових обіцянок чиновники поки що не дали.

Нова автострада до аеропорту «Жуляни»

У січні минулого року Попов заявляв: «До початку футбольного турніру ми збудуємо під’їзну автомобільну дорогу від Червонозоряного проспекту (поблизу примикання вулиці Кіровоградська) до аеропорту ("Жуляни" – Ред.)». Проте ні до «Євро-2012», ні потім нову автостраду не побудували.

Велодоріжки у центрі столиці

Вперше про велодоріжки в столиці заговорили 2008 року: з того часу влада щороку обіцяє запровадити їх. Наприкінці 2011 року КП "Київдорсервіс" уклав угоду з ТОВ "Білтек" на проектні роботи з облаштування велосипедних доріжок в Києві вартістю 976 тис. грн.  

Планувася виконати проект 5 доріжок по маршрутах "Бровари", "Труханівський", "Троєщина", "Вишгород", "Борщагівка".  До цьогорічного Дня Київа плануали закінчити велодоріжки на Хрещатику й на Володимирській гірці.  Проте досі киянам залишається мріяти про них. Зрештою, непланово у Києві велодоріжки з'явились, але велосипедисти кажуть, що вони не придатні для проїзду.