Невдала угода з бюджетною авіакомпанією Ryanair є частиною більшої проблеми для всієї України, а не тільки бізнесових інтересів окремих компаній. Про це йдеться в статті Financial Times.
"Це мала б бути історія успіху для прозахідного керівництва України: угода з лоукост авіакомпанією Ryanair, її вихід на український ринок з польотами з Києва та Львова. Це допомогло б українцям скористатися безвізовим режимом, який вони недавно отримали з ЄС, і стати сигналом, що Україна через три роки після демократичної революції готова залучити такі необхідні інвестиції. Замість цього сталося навпаки", – йдеться в статті.
Переговори закінчилася тим, що Ryanair звинуватив Київ у виборі "захисту високо бюджетних авіаліній, враховуючи "Міжнародні авіалінії України" – найбільшого перевізника країни», додавши, що "Україна все ще не є достатньо зрілим або надійним місцем для інвестування іноземних коштів", зазначає автор статті.
"Цей провал, напевно, має більше значення для України, ніж для Ryanair. Українська влада відчайдушно потребує залучення іноземних інвестицій, щоб стимулювати зростання економіки, оскільки країна виходить з економічної кризи, викликаної революцією 2014 року і російською анексією Криму. Залучення лоукост-перевізника було б вкрай необхідним стимулом", – йдеться в статті.
Плани Ryanair по відкриттю чотирьох маршрутів з Києва і семи зі Львова становили лише 1% всіх обсягів перевезень авіакомпанії. Проте, це дозволило б авіакомпанії зайти на 45-мільйонний ринок, де авіаперевезення швидко розвиваються.
"Ще не пізно для України вирвати перемогу і знайти спосіб привести Ryanair. Якщо це вийде, то згадка авіакомпанії про те, що Україна поки не є надійним діловим партнером, може бути швидко забута", – стверджують в Financial Times.