Неповне порозуміння

21 Квітня 2010, 08:50

У вкрай незручний час вийшли з ладу нові балконні двері: телефоную до фірми-продавця, ввічливо вимагаю терміново виконати безкоштовний гарантійний ремонт за угодою купівлі-продажу. Жіночий голос менеджерської витримки вкрадливо відповідає: «Гарантійний ремонт наша фірма виконує безкоштовно. Виклик майстра – 100 грн». Про майстра в угоді ані слова. Замовляю ремонт без майстра. «А як це?!» – хитається менеджерська витримка… Проковтнув­­ши гіркі слова про доцільність пошуку відповіді на це філософське запитання в су­­ді, іронічно знімаю напругу. Спрага часу виявляється силь-­­
нішою за гроші й навіть пристрасть пізнання.