Вплив поширення коронавірусу на економіку складно оцінити з таким звичним показниками, оскільки дані по них часто приходять із запізненням на місяць. Про це повідомляє Bloomberg.
Видання Bloomberg назвало п'ять індикаторів, які дозволяють відстежити, як споживачі реагують на ситуацію, і отримати своєчасні дані.
В першу чергу агентство згадує готельний сектор. За даними дослідницької компанії STR, у 2020 році в перший тиждень березня заселеність готелів у США впала до 61,8% порівняно з 66,6% роком раніше.
Другий показник – це роздрібні продажі. Згідно з дослідженням Johnson Redbook, споживачі стали купувати переважно товари першої необхідності. Збільшилися продажі ліків, миючих засобів, господарських товарів, продуктів і води в пляшках.
Третій індикатор – це касові збори в кінотеатрах. Через коронавірус кінокомпанії переносять прем'єри. Мережа кінотеатрів AMC Theatres, лідер ринку в США повідомила, що скоротить продаж квитків вдвічі.
Четвертий індикатор – театральна індустрія. Так, у Нью-Йорку до 12 квітня закрили театри на Бродвеї. В перший тиждень березня кількість глядачів там впала на 6,5% порівняно з тим же періодом роком раніше.
Останній індикатор – це споживча впевненість. Розрахований Bloomberg індекс споживчої впевненості скорочується шостий тиждень поспіль – це найтриваліший період з 2015 року. Більше всього на поведінку споживачів вплинуло падіння фондових ринків.