Навіщо бізнесу використовувати віртуальну АТС

16 Жовтня 2019, 16:31

 

Однією з найкорисніших для бізнесу хмарних технологій є віртуальна АТС. Розібратися в роботі сервісу нам допоможуть експерти компанії Київстар, яка є одним із головних провайдерів подібного формату зв'язку в Україні.

Що таке віртуальна АТС і як вона працює

 

 

Віртуальна автоматична телефонна станція – хмарний сервіс, за допомогою якого можна об'єднати в одному програмному середовищі стаціонарний і мобільний зв'язок. Це дозволяє налаштувати роботу свого кол-центру таким чином, що жоден дзвінок не буде пропущено й жоден клієнт не залишиться без уваги.

 

Завдяки віртуальній АТС від Київстар не потрібно:

  • купувати дороге телекомунікаційне обладнання;
  • налаштовувати складні підключення;
  • витрачати час і ресурси на аналіз дзвінків.

Цифровий формат зв'язку можна інтегрувати з IT-системою компанії та отримувати аналітику по кожному дзвінку чи в розрізі роботи call-менеджера. Це помітно спрощує стратегічну роботу керівника й допомагає швидко виявляти недоліки в діяльності кожного конкретного співробітника.

П'ять причин підключити свій бізнес до віртуальної АТС

 

 

Для будь-якої компанії підключення хмарної АТС несе тільки плюси. Якщо говорити докладніше, варто виділити п'ять основних переваг:

  1. Повний контроль витрат на зв'язок. Можна швидко відстежити, хто зі співробітників використовує комерційний зв'язок з особистою метою.
  2. Введення коротких номерів всередині корпоративної мережі.
  3. Інтерактивний розподіл вхідних викликів між виділеною групою абонентів. Система в автоматичному режимі вирішує, кому з вільних операторів можна направити дзвінок.
  4. Запис та аналіз розмов.
  5. Максимальна автоматизація. Інформацію про дзвінки можна передавати в CRM систему й аналізувати дані в розрізі конкретного клієнта.

Щоб обійти конкурентів, потрібно бути на крок попереду них і користуватися всіма доступними для цього інструментами. Хмарна АТС – один із найважливіших важелів управління ефективністю кол-центру компанії та підвищення його результативності. Швидкий аналіз дзвінків, причин відмов, навантаження на різних менеджерів допомагає керівнику виявити слабку ділянку та зосередити всю увагу на ній. Без докладної статистики і повної автоматизації на виконання такого аналізу піде багато часу. А час – вичерпний ресурс, тому потрібно витрачати його максимально вигідно.  

Як вибрати відповідний тариф

Експерти «Київстар» розповіли, що у них діють кілька тарифних пакетів для різного типу послуг. Кожен бізнес самостійно визначає, який з них вигідніше та зручніше використовувати для конкретного обсягу комунікацій. Тож, оцінюйте свій бізнес, спілкуйтеся з фахівцями і підключайте потрібні послуги.

 

 

 

 

читати ще